Clown's Weekly 27.

Cassandra said:
Sorry ik ben kleurenblind.

Hij is denk oranje,tussen 2 gele in en kruist exact 443,03

http://www.trade2win.com/boards/attachment.php?attachmentid=20973

Die is groen (geloof ik, hoop ik, anders ben ik ook kleurenblind) , maar ik denk dat je gelijk hebt, echter............ ik denk dat we de expert moeten vragen, de boeken die hij er over gelezen heeft zijn bij mij gedeeltelijk binnen, maar liggen nog onder het kussen.......

Bovendien ben ik op zoek naar een goed charting tool. Ik heb alleen Bloomberg en SaxoBank en dat schiet wat dat betreft niet op...........

Happy Hunting !!!
 
Geachte Clown,

Mijn opmerking over de kortere termijn was zo gesteld omdat ik meende dat u steeds vaker, en dus kortere termijn, een punt aangeeft en daarop de Gann levels projecteert. Daardoor ook dichter op de bal speelt. Uit bovenstaande begrijp ik ook dat de "korte ritjes" momenteel de beste zijn. Het is natuurlijk ook wel zo dat het slot op 04/07 weer een punt van betekenis was.

Verder is mijn infrastuctuur wat hardware (snelle PC met twee 19 inch flat screen, GEEN dell) betreft naar tevredenheid, nu werkend aan de software. Zo te zien bent u ook nog niet geheel tevreden. Men belooft veel maar ondertussen...................!!
Waarschijnlijk ligt dat ook in het feit dat ikzelf en u zeker ook best wel kritisch zijn en veel eisen van de pakketten. Het perfecte moet nog uitgevonden worden, denk ik. Modeleren naar eigen wens is de enige oplossing.

En de KK ! Ach, toch maar weer een poging gedaan. Merkte wel dat de moderator veel verwijderd momenteel en het dus in de gaten houd. Dat lijkt mij voor GJ wel prettiger. Dat verdient hij. !

En toch maar dat boek van C.Brown besteld. Misschien heb ik het meeste al opgepikt maar er komt wel een rustig moment. Een paar sites erbij die bestudeerd moeten worden. WDGann.com. Gannline.com
Mwah, nog genoeg te doen en een mens is nooit te oud etc. Blijven bijspijkeren van de kennis om te zorgen dat ik niet tot de default klub ga behoren.
Surfend op het net viel mij wel op dat er een onvoorstelbare hoeveelheid info, boeken, cursussen, seminars e.d.,al dan niet vet betaald, te krijgen is. Dat laat ik wel gedeeltelijk links liggen want het kan ook teveel van het goede zijn en dan gaat men alsnog de mist in.
Dezelfde filosofie die u hanteerd wanneer u vermeld dat u zich voornamelijk focust op AEX.

mvg en suc6

KvKd
 
Beste Cold or Warm,

De waaiers plaats ik idd bewust eerder namelijk op ieder potentieel draaipunt en volg die dan in de richting waarin ik handel...... immers de retrograde gang van Mercurius doet gewoon weer wat ervan verwacht werd.... kijkt u maar eens naar de vertwijfeling in de KK...

Een google op de naam Gann levert heel veel op en helaas ook bagger. De eerste inspanningen kunt u het beste doen op het werk van Gann zelf vandaar de boeken in de lijst. Omdat Gann niet alles heeft prijsgegeven - zie eerdere citaten- is er dus ruimte voor interpretatie waar helaas ook een deel charlatans op in is gesprongen die er grof geld aan proberen te verdienen. Bomen en Bos helaas dus prefereer ik de no-nonsense aanpak conform JBF.

Van een leverancier verwacht ik dat hij\zij dat levert wat is aangeboden, igv Eurobench is dit niet het geval hetgeen al heel snel duidelijk was, de ondersteuning van forest bergen is er eentje van vlotte babbel en vervolgens helemaal niets doen. Chartnet levert hele slechte kwaliteit wat door de meeste gebruikers niet eens wordt opgemerkt.

Du moment men op een intensieve manier met indicatoren en advanced TA gaat werken is de kwaliteit van de data essentieel want als u zich realiseert wat een indicator doet, ergo wat de formule is en dus hoe de berekening gedaan wordt dan kunt u ook zien hoe deze beinvloed wordt, etc etc.... Persoonlijk vind ik dat ik niet te veel vraag doch dat de massa alles maar voor zoete koek slikt. Een wijs man leerde mij : THE DEVIL IS IN THE DETAIL.

In het boek van C. Brown staat nog heel veel meer en wees gerust het waarnemen van het belangrijkste uit het boek is toch weer van een andere orde dat ziet u de gemiddelde KK leut toch echt niet doen. En dan nog even heel fijntjes... ook u heeft die opmerking al eerder gelezen namelijk in het artikel van GJN (als voetnoot) wat op de site na te lezen is. Daarnaast heeft u zelfs meer presentaties gevolgd van GJN dan ik dus u zou eigenlijk meer moeten weten.....

Het was gewoon simpelweg weer een school voorbeeld.


Beste Manubiae,

Amibroker kunt u gratis downloaden en als proefversie gebruiken, feitelijke aanschaf is te overzien, ben momenteel bezig met een lijst met vragen aan die gasten en na beantwoording kan ik pas iets zinnigs zeggen. Voorlopig gebruik ik die proefversie al moet men wel alles opnieuw invoeren als het programma is afgesloten en opnieuw opgestart wordt. Ben overigens wel benieuwd naar de kwaliteit van de data van Bloomberg..... ze hebben een aardige naam dus men zou zo zeggen..... aan de andere kant dat heeft Reuters ook (dacht zelfs nog beter) maar het verhaal gaat wel dat de RSI die zij op de terminal toveren niet conform de formule van Wilders is berekend.... u ziet het is echt niet zo eenvoudig...


Voor een ieder voeg ik de laatste grafiek van gisteren toe opdat uw vragen over de kleur van de lijntjes en positie van AEX en RSI weer zijn beantwoord.

Groet enne TRADE TO WIN.
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    369.3 KB · Views: 318
The Dutch Clown said:
Beste Cold or Warm,

De waaiers plaats ik idd bewust eerder namelijk op ieder potentieel draaipunt en volg die dan in de richting waarin ik handel...... immers de retrograde gang van Mercurius doet gewoon weer wat ervan verwacht werd.... kijkt u maar eens naar de vertwijfeling in de KK...

Een google op de naam Gann levert heel veel op en helaas ook bagger. De eerste inspanningen kunt u het beste doen op het werk van Gann zelf vandaar de boeken in de lijst. Omdat Gann niet alles heeft prijsgegeven - zie eerdere citaten- is er dus ruimte voor interpretatie waar helaas ook een deel charlatans op in is gesprongen die er grof geld aan proberen te verdienen. Bomen en Bos helaas dus prefereer ik de no-nonsense aanpak conform JBF.

Van een leverancier verwacht ik dat hij\zij dat levert wat is aangeboden, igv Eurobench is dit niet het geval hetgeen al heel snel duidelijk was, de ondersteuning van forest bergen is er eentje van vlotte babbel en vervolgens helemaal niets doen. Chartnet levert hele slechte kwaliteit wat door de meeste gebruikers niet eens wordt opgemerkt.

Du moment men op een intensieve manier met indicatoren en advanced TA gaat werken is de kwaliteit van de data essentieel want als u zich realiseert wat een indicator doet, ergo wat de formule is en dus hoe de berekening gedaan wordt dan kunt u ook zien hoe deze beinvloed wordt, etc etc.... Persoonlijk vind ik dat ik niet te veel vraag doch dat de massa alles maar voor zoete koek slikt. Een wijs man leerde mij : THE DEVIL IS IN THE DETAIL.

In het boek van C. Brown staat nog heel veel meer en wees gerust het waarnemen van het belangrijkste uit het boek is toch weer van een andere orde dat ziet u de gemiddelde KK leut toch echt niet doen. En dan nog even heel fijntjes... ook u heeft die opmerking al eerder gelezen namelijk in het artikel van GJN (als voetnoot) wat op de site na te lezen is. Daarnaast heeft u zelfs meer presentaties gevolgd van GJN dan ik dus u zou eigenlijk meer moeten weten.....

Het was gewoon simpelweg weer een school voorbeeld.


Beste Manubiae,

Amibroker kunt u gratis downloaden en als proefversie gebruiken, feitelijke aanschaf is te overzien, ben momenteel bezig met een lijst met vragen aan die gasten en na beantwoording kan ik pas iets zinnigs zeggen. Voorlopig gebruik ik die proefversie al moet men wel alles opnieuw invoeren als het programma is afgesloten en opnieuw opgestart wordt. Ben overigens wel benieuwd naar de kwaliteit van de data van Bloomberg..... ze hebben een aardige naam dus men zou zo zeggen..... aan de andere kant dat heeft Reuters ook (dacht zelfs nog beter) maar het verhaal gaat wel dat de RSI die zij op de terminal toveren niet conform de formule van Wilders is berekend.... u ziet het is echt niet zo eenvoudig...


Voor een ieder voeg ik de laatste grafiek van gisteren toe opdat uw vragen over de kleur van de lijntjes en positie van AEX en RSI weer zijn beantwoord.

Groet enne TRADE TO WIN.



DearClown,

Vergeet niet dat Bloomberg erg duur is, TA op BBG is erg beperkt, data is top denk ik. Voor andere doeleinden dan
TA is BBG het mooiste wat ik in handen hebt gehad. Service is waaanzinnig goed, veeeeeeel beter dan Reuters.
Misschien moet u eens op mijn BBG spelen !

Happy Hunting.................
 
Beste Manubiae,

Ben zelfs al zover geweest om Reuters te bellen... maar ja na tich keer de opmerking dat ik als volgende geholpen zou worden.... daar wordt ik nou schijtziek van.... over de kosten... momenteel betaal ik aan drie data abbo-tjes..... en het kost me dagelijks tijd ze te controlleren en aan te passen.... dus wat is duur.... heb tenfore gebeld die hadden het over 200 euri per maand (volgens mij ging de dame de mist in want ik geloof dat eigenlijk niet want als dat juist is zie esignal) ..... dus waar hebben we het over.... esign basis kost $ 85 per maand.... overigens schrok ik terug van de cryptische omschrijving van de historische tickdata op de website van esignal...

U ziet het is zo eenvoudig nog niet.

Groet.

PS: kwaliteit is simpel te meten aan de hand van het aantal geleverde ticks versus het aantal dat er zou moeten zijn.....
 
7 juli 2006

I
bij grafiek 1.

Het eerste uur bracht weer de nodige bevestiging van de laatste candle van gisteren welke op het eerste gezicht long zou duiden doch ik kan niet vaak genoeg wijzen op het feit dat het in deze periode niet is wat het lijkt dus trades snel in en uit moeten zijn...... overigens zijn er ook heus wel technische indicaties welke in de juiste richting wijzen zoals bijvoorbeeld Range Rules.... en als ik ook nog even zo vrij mag zijn op de eerdere opmerking tav de golf 4 vraag.... het is dus een kwestie van Zig-Zag-en geworden....

II
bij grafiek 2.

Hoeveel duidelijker wilt u het nog hebben....

III
bij grafiek 3.

Okay okay het kan natuurlijk altijd nog duidelijker... dus een paar lijntjes erbij ... kijk en oordeelt u zelf maar.... eigenlijk moeten we naar en ander timeframe maar ik hoef me ook weer niet over de kop te handelen deze bevalt me prima....

IV
bij grafiek 4.

U ziet het maar u gelooft het niet.... al zou het natuurlijk geheel in de geest van C. Brown (Think out of the box) ook nog kunnen zijn dat u niet weet wat u ziet....

V
bij grafiek 5.
dat was weer een economische market mover.... en we gaan weer over tot de orde van de dag..

VI
bij grafiek 6.

En daar is de 1x1 lijn en pauzeren we even... nu gaan de overige lijnen ook weer een rol spelen en vergeet niet de Range Rules op de RSI....
tijd voor de vrijdag middag borrel....

VII.
bij grafiek 7.
Onder het genot van een heerlijk glaasje nog maar even de week afronden met het laatste plaatje en een beetje uitgezoomed/verschoven opdat er wat puntjes in het zicht komen... het leek even de verkeerde kant op te gaan met een system crash van een van de computers ben al zo wijs geweest een tijdje geleden wat zaken over verschillende beestjes te verspreiden) maar na wat zweten en kunst en vliegwerk.... loopt de zaak weer... het weekeinde is dus weer veilig gesteld....oeps ik zie het al die chartnet boy's hebben wat gewijzigd.... en weer zoals het niet hoort gedurende de handels dag... onhebbelijke amateurs bende is het daar toch zeg...

Op naar het weekeinde... even ter info de Mercurius Retrograde duurt zo'n drie weken... we kunnen dus nog even vooruit... Ben de bloemen man is op vakantie... een ware Trader... veel plezier meneer Ben....

Allen een Fijn weekeinde.
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    373.1 KB · Views: 334
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    368.5 KB · Views: 296
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    396.4 KB · Views: 288
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    400.4 KB · Views: 287
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    401.1 KB · Views: 269
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    403.1 KB · Views: 326
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    397.2 KB · Views: 301
Last edited:
The Dutch Clown said:
I
bij grafiek 1.

Het eerste uur bracht weer de nodige bevestiging van de laatste candle van gisteren welke op het eerste gezicht long zou duiden doch ik kan niet vaak genoeg wijzen op het feit dat het in deze periode niet is wat het lijkt dus trades snel in en uit moeten zijn...... overigens zijn er ook heus wel technische indicaties welke in de juiste richting wijzen zoals bijvoorbeeld Range Rules.... en als ik ook nog even zo vrij mag zijn op de eerdere opmerking tav de golf 4 vraag.... het is dus een kwestie van Zig-Zag-en geworden....

II
bij grafiek 2.

Hoeveel duidelijker wilt u het nog hebben....


Ik heb er ook op gehandeld, en ik moet zeggen, indrukwekkend wat u doet. Zal mij zeker gaan helpen bij mijn beslissingen, mijn eigen "fingerspitzengefühl" vertelde mij de dip te kopen omdat ik me niet kan voorstellen dat
als er vanmiddag een behoorlijk belangrijk eco.cijfer gaat komen dat de beurs helemaal "wegloopt" , dit in combi met uw werk , werkt perfect. Echter.........ik heb Amibroker gedownload...........ik geloof dat ik ZELF nog wel een
paar bergen (van de eerste categorie) moet verzetten om alles net zo goed op een rijtje te krijgen als u. Plus een
stapeltje boeken door te worstelen.........genoeg te doen lijkt me..............en dat voor iemand die lang geleden riep
dat charts een grafische weergave van het verleden was.........hahahahha. Dus voorlpoig maar aan de hand van uw
charts de "volgende" punten/candles zien voor ogen tekrijgen...............

Happy Hunting.........!
 
Zeer weledele, geleerde en gewaardeerde Heer Clown. :)


Effe slijmen voordat ik een persoonlijke vraag durf te stellen :eek:

Wat was nu HET punt waarop u besloot een trade op te zetten?

Ikzelf dacht zo rond 09.30 uur aangezien de index toen niet boven de 441,69 uitsteeg en dus ook onder de blauwe 4x1 vanaf 444 bleef. Roundturn op de blauwe 3x1 rond 439 Exit op 1x1 vanaf 443 rond 441,50 is ook 4x1 vanaf 444.

Enne, bedriegen mijn ogen mij nu of is de 1x1 vanaf 444 in andere graden (boog) getekend als de 1x1 vanaf 443?

mvg :rolleyes:

KvKd
 
Beste Cold or Warm,

U bent er maar druk mee om de KK leuten in het gareel te houden u lijkt wel een moderator... (met snor en bruin hempie)

Korte trades blijf ik zeggen.... dus gisteren er weer uit , vandaag zakke... zoeken naar bodem.... en pats.... het was er weer eentje uit het boekje het zakgeld is weer binnen.... uw collega... zie post hierboven heeft het al opgepakt.....

Zo ik ga even het niveau van deze site testen door even wat TA gewicht in een lopende discussie te gooien.....

Groet.
 
The Dutch Clown said:
Beste Cold or Warm,

U bent er maar druk mee om de KK leuten in het gareel te houden u lijkt wel een moderator... (met snor en bruin hempie)

Korte trades blijf ik zeggen.... dus gisteren er weer uit , vandaag zakke... zoeken naar bodem.... en pats.... het was er weer eentje uit het boekje het zakgeld is weer binnen.... uw collega... zie post hierboven heeft het al opgepakt.....

Zo ik ga even het niveau van deze site testen door even wat TA gewicht in een lopende discussie te gooien.....

Groet.


de lijntjes beginnen wel een heel voorspellend vermogen op te leveren, ook waar deze laatste dip weer stopt !!!!!
 
Ook wanneer het weer verder ging?

Waarde Clown,

Ik begin steeds meer belangstelling voor uw werk te krijgen en ga mij zeer binnenkort ook verdiepen in de door u genoemde boeken. Dank daarvoor. Ik heb inmiddels ook AmiBroker gedownload en nu is mijn vraag waar u de intraday data voor Amibroker vandaan heeft, daar ik om geen eneke manier tot nu toe daarin geslaagd ben. En hierdoor dus niet op het moment een gedegen analyse kan toepassen

Ik danku bijvoorbaat voor uw reactie
 
Qwerty321 said:
Ook wanneer het weer verder ging?

Waarde Clown,

Ik begin steeds meer belangstelling voor uw werk te krijgen en ga mij zeer binnenkort ook verdiepen in de door u genoemde boeken. Dank daarvoor. Ik heb inmiddels ook AmiBroker gedownload en nu is mijn vraag waar u de intraday data voor Amibroker vandaan heeft, daar ik om geen eneke manier tot nu toe daarin geslaagd ben. En hierdoor dus niet op het moment een gedegen analyse kan toepassen

Ik danku bijvoorbaat voor uw reactie





............" Ook wanneer het weer verder ging? " Dont be TOO pip sensitive.......!!!!
 
Beste manubiae,

Op de vorige blz zijn de screenprintjes verzameld, ik verzamel ze per dag voor het overzicht vandaar.. zie pagina 5.... 1x1 lijn impliceert beslissingen.....

Beste Querty321,

Als ik uw vraag goed lees dan vraagt u waar intraday data vandaan te halen?! .... u kunt kiezen zelf invoeren of een DDE link opstarten ... er is een manual voor amibroker dat u kunt downloaden... google?!.... en u kunt e-mails naar de help desk sturen....

Groet.
 
The Dutch Clown said:
Beste manubiae,

Op de vorige blz zijn de screenprintjes verzameld, ik verzamel ze per dag voor het overzicht vandaar.. zie pagina 5.... 1x1 lijn impliceert beslissingen.....

Beste Querty321,

Als ik uw vraag goed lees dan vraagt u waar intraday data vandaan te halen?! .... u kunt kiezen zelf invoeren of een DDE link opstarten ... er is een manual voor amibroker dat u kunt downloaden... google?!.... en u kunt e-mails naar de help desk sturen....

Groet.


Dear Clown,

Dat had ik ook als target punt (give or take), de exit punten begrijp ik, nu nog door zien te krijgen waar de entry punten liggen ( vind ik eenstuk moeilijker). Maar ik mag niet mopperen , tot nu toe probeer ik slechts uw werk te volgen en te begrijpen, de boeken schreeuwen naar me..........

Happy Hunting, of houd u het net als ik voor gezien............? Dan een prettig w/e !!!!
 
Beste manubiae,

Een simpele Clown heeft niet zoveel zakgeld nodig.... understatement of the year... het was weer ... n hele goeie week.... en op advies van de grote trader Gann maak ik route beschrijvingen van de beurs en het week plannetje loopt ten einde..... een aantal criteria schuift mee door... andere dienen toegevoegd te worden voor een nieuwe week..... momenteel liggen we boven de 1x1 lijn van de laatste waaier en de djia heeft al wat daling gepakt....

een tijdje geleden heb ik wat gestoeid met artificial intelligence .... en daaruit forecasts laten rollen op basis van al die verschillende technieken.... het is nog niet wat ik wil bereiken maar in grote lijnen zijn er al bewegingen waar te nemen.... de amplitude en tolerantie zijn nog onderwerp van studie en praktijk testen....

eigenlijk ben ik gewoon met te veel dingen tegelijkertijd bezig dus haal ik qua trading niet het onderste uit de kan... komende weekeinde schakel ik af... vorig weekeinde was het voornemen de computers za middag uit te zetten en zo avond op zijn vroegst weer aan.... dat ging dus anders..... vandaar een pauze en volgende week wat minder uitvoerig outline aan het begin van de week...

Tav uw entry points.... het is niet lullig bedoeld maar denkt u er eens aan: hoog verkopen en laag kopen..... echt de oude beurswijsheden welke u veel te vaak heeft gehoord zijn als nooit te voren van toepassing en verdomd als het niet waar is in deze setting een waarheid als een koe.... net als het mes en de trein....!!!!

Groet en proost.... remember tot TRADE TO WIN....
 
The Dutch Clown said:
Beste manubiae,

Een simpele Clown heeft niet zoveel zakgeld nodig.... understatement of the year... het was weer ... n hele goeie week.... en op advies van de grote trader Gann maak ik route beschrijvingen van de beurs en het week plannetje loopt ten einde..... een aantal criteria schuift mee door... andere dienen toegevoegd te worden voor een nieuwe week..... momenteel liggen we boven de 1x1 lijn van de laatste waaier en de djia heeft al wat daling gepakt....

een tijdje geleden heb ik wat gestoeid met artificial intelligence .... en daaruit forecasts laten rollen op basis van al die verschillende technieken.... het is nog niet wat ik wil bereiken maar in grote lijnen zijn er al bewegingen waar te nemen.... de amplitude en tolerantie zijn nog onderwerp van studie en praktijk testen....

eigenlijk ben ik gewoon met te veel dingen tegelijkertijd bezig dus haal ik qua trading niet het onderste uit de kan... komende weekeinde schakel ik af... vorig weekeinde was het voornemen de computers za middag uit te zetten en zo avond op zijn vroegst weer aan.... dat ging dus anders..... vandaar een pauze en volgende week wat minder uitvoerig outline aan het begin van de week...

Tav uw entry points.... het is niet lullig bedoeld maar denkt u er eens aan: hoog verkopen en laag kopen..... echt de oude beurswijsheden welke u veel te vaak heeft gehoord zijn als nooit te voren van toepassing en verdomd als het niet waar is in deze setting een waarheid als een koe.... net als het mes en de trein....!!!!

Groet en proost.... remember tot TRADE TO WIN....



Prettig w/e, cheers !!!
 
The Dutch Clown said:
...
Beste Querty321,

Als ik uw vraag goed lees dan vraagt u waar intraday data vandaan te halen?! .... u kunt kiezen zelf invoeren of een DDE link opstarten ... er is een manual voor amibroker dat u kunt downloaden... google?!.... en u kunt e-mails naar de help desk sturen....

Groet.

Heren, ik ben zelf bezig met het zoeken naar een goede mix... Dacht effen aan de heer Ad Nooten... Dus vraag gesteld en volgend antwoord gekregen:

'U brengt een heikel onderwerp ter sprake, het tot stand brengen van een goede en betrouwbare data feed is erg lastig en om eerlijk te zijn voor mij niet goed realiseerbaar gebleken. Ik gebruik Metastock Professional om mijn grafieken te maken en momenteel Activeplus voor de data en in de praktijk komt het erop neer dat ik veel met de hand moet doen. Bij mij komt daar als belangrijke reden bij dat ik meerdere AEX grafieken apart moet voorzien van cijfermateriaal en dus koppelingen nodig heb voor meer dan één AEX grafiek. Ik wil in Metastock namelijk niet steeds overschakelen van time frame waardoor ik de grafieken steeds opnieuw van lijnen moet voorzien, de uur- en kwartiergrafiek moeten voor mijn site steeds beschikbaar zijn en tegelijkertijd open staan. Ik denk dat de last van het tot stand brengen van een data feed de reden is dat velen naar Chartnet zijn gegaan, dan heb je dat probleem niet. Ik ben echter niet tevreden over de grafieken kwaliteit daarvan, daarom ben ik op Metastock gebleven en neem de problemen op de koop toe. Activeplus heeft dan nog het voordeel dat er ook grafieken mee te maken zijn, ze hebben technische analyse software die je op je scherm krijgt. Je kunt dan daar ook lijnen trekken en gemakkelijker waardes met de hand overnemen, er zitten ook alarmen in en indicatoren en dergelijke. Een oplossing voor het data feed probleem in combinatie met een pakket heb ik echter niet voor u.

Met een groet,

Ad Nooten'

Dit gezegd zijnde... blijkbaar een gat in de markt Heer Clown...

Mooi weekeinde allemaal...

Gogo
 
Top