The Dutch corner 2009.

Het is weer zo ver dat vertaalster Irma ook weer onder haar Douche vandaan is gekomen zodat haar handjes weer vrij zijn. Toch jammer dat zij zichzelf vier keer per jaar een brevet van onvermogen verstrekt.

Een intraday hoeba hoeba... hop hop hop grafiek.

EDIT 10:17u Plaatje 2
Onze oude vriend is helaas stil blijven staan en vertoont nog dezelfde ego trekjes zodat de door de computer gemeten weetjes bij hem niet landen. Het is weer het vervloekte ken vriezen ken dooien verhaaltje. Krijg ineens stoute gedachten dat ie gedurende zes maanden schrijven bij de belgjes de financiering voor zijn Koffie & Thee huis rond probeert te krijgen.
 

Attachments

  • aaa.gif
    aaa.gif
    56.9 KB · Views: 231
  • aaa1.gif
    aaa1.gif
    36.3 KB · Views: 246
Last edited:
Langzaam maar zeker verzamel ik steeds meer puzzelstukjes, waarvan ik sommige zelfs zomaar cadeau krijg. Mijn dank daarvoor!
De signalering van de lows en de highs zullen waarschijnlijk gezocht moeten worden in de enige tijd geleden geposte fases waarin de trend zich kan bevinden. Simpelweg lows en highs vergelijken levert namelijk aan ander plaatje op (althans, bij mij haha).
 
Is het mogelijk op dit forum een vraag te stellen zonder direct verwijderd te worden, danwel een paar uur later de melding verwijderd te zien worden, want anders bespaar ik mij de moeite.
Greetings,
Monique ;)
 
Elk forum heeft regels en wanneer deze op gove wijze geschonden worden kunt u hier in ieder geval ingrijpen verwachten omdat zachte heelmeesters nu eenmaal stinkende wonden maken. Als u Jan S heet en in uw introductie begint met het beledigen van de leden en uzelf een paal van hier tot Tokyo in de reet duwt is het oordeel snel geveld. Wanneer u dan ook nog als een gestrafte peuter als Monique verhaal probeert te halen kunt u beter uw energie steken in het dagelijks uw kronkels te spuien in plaats van ze eemaal per week allemaal achteraf te plaatsen.

Wanneer u niet direct in de geplaatste grafieken ziet wat er is afgebeeld dan is uw TA kennis op een bedroevend laag niveau en kunt u maar beter een andere hobby zoeken. In plaats van oppervlakkig een TA onderwerp te verkrachten zijn ze hier uitgediept specifiek op het nut ten behoeve van traden/beleggen. Het feit dat het u niet gegeven is dat even te lezen kwaliceert u als een aards lui wezen.

Vragen staat vrij het al of niet antwoorden ook en Jantje S heeft zijn visitekaartje al afgegeven.
 
Is het mogelijk op dit forum een vraag te stellen zonder direct verwijderd te worden, danwel een paar uur later de melding verwijderd te zien worden, want anders bespaar ik mij de moeite.
Greetings,
Monique ;)

Heeft u die ervaring dan? Er is in deze discussie nog nooit een posting verwijderd voor zover ik weet.

Vragen stellen mag natuurlijk. Een antwoord krijg je hier ook altijd is mijn ervaring.

Groet,
DD

Edit 16.28
275 views per dag, 447 views per post. Ik kan me voorstellen dat Jan ietsje gefrustreerd raakte.
Wordt niks aan verdiend Jan, is gewoon ter lering en vermaak. Geld wordt wel ergens anders mee verdiend......
 
Last edited:
Hr Clown,
Bedankt voor uw beledigingen waarbij u ook nog eens ongefundeerde onjuiste aannames als waarheid presenteerd, wat bij u een gewoonte schijnt te zijn; over uw taal gebruik zal ik het maar niet hebben.
Vriendelijke groet,
JanS.
 
Mijn bescheiden mening...

Mijn voornemen was niet te reageren, maar bij het lezen van de laatste bijdrage verloor ik net dat stukje zelfbeheersing dat mij weerhield.

Door de inzet en ijver van de heer Clown en een aantal trouwe posters is deze draad geworden tot wat hij nu is. Als iemand dat niet op waarde kan schatten, is dat zeker niet het probleem van de posters hier. Vriendelijke gasten zijn hier welkom is mijn ervaring, brutale gasten wil niemand over de vloer..

Hier een oprechte vraag stellen op een fatsoenlijke en respectvolle wijze zal doorgaans op dezelfde wijze worden beantwoord, afhankelijk van de inhoud van vraag weliswaar.
Hier een verhaal plaatsen waar een zweem van eigenbelang omhangt (…ofwel stinkt een uur in de wind) waarin respectloos, onfatsoenlijk en uiterst brutaal mensen worden beledigd om vervolgens onder verwijzing naar een eigen site wat vragen beantwoord te krijgen vindt in mijn ogen terecht geen gehoor.

De allereerste posting van Jan S heb ik ook gelezen (let wel, bovenstaande is de tweede). Ik kan u melden dat deze in de laatste categorie viel.

Nu de vermoorde onschuld uithangen diskwalificeert u op alle fronten.

Edit 9:47
Laatste reactie: bedankt voor uw tip.
Mooi liedje he?
Succes!
 
Last edited:
juanes_avondmaal_grt2.jpg


Het begint hier meer en meer op dit te lijken. Adoratie van een 'Messias' , althans dat denkt hij toch. Eén klein en pittig detail, de valse bescheidenheid die vroeger in z'n naam zat "hij was maar...." is nu meer dan ooit verdwenen. Er zijn niet veel mensen die over zichzelf in de derde persoon spreken, maar ik ken er wel enkele,....... het waren allemaal dictators!
Ik wil zeker niet ontkennen dat dit een kundig man is, maar bescheidenheid zou hem wel wat meer sieren, want laat ons zeggen medio 2006 was hij nog aan het stoeien met RR, astro, etc. en zat hij niet verder dan vele anderen die de métier aan het leren zijn.
Het lijkt erop dat als je veel mossels vangt, het toegestaan is om anderen luiaards en dommeriken te noemen. Toegegeven, respect moet je verdienen, maar ik ben van mening dat je die dan eerst moet verloren zijn.

Hoedanook, zoals de post van boriesch doet uitschijnen, met oprechte vragen wordt men hier af en toe wel van het terrein verwijderd en uitgescholden voor idioot.
boriesch, u zou beter wat letten op uw zelfbeheersing ivm dat gattenlikken, want we kunnen er niet naast kijken! Of ben je bang de kans op de heilige graal te missen?

Hij was maar een clown
In 't wit en in 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood

Hij lachte en sprong
In 't fel gele licht
Maar onder die lach
Zat een droevig gezicht

De herinnering blijft
Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag

Niemand kende de pijn
Van z'n stille verdriet
Want er was op het einde
Niemand die hij verliet

Hij woonde alleen
In een wagen van hout
Hij was maar een clown
En zo werd hij oud

Z'n hoed was te klein
En z'n schoenen te groot
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood

Op een avond, hij viel
Net als elke keer
Het publiek lachte luid
Maar voor hem was het uit

Hij was maar een clown
In 't wit en in 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood

De herinnering blijft
Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag

Niemand kende de pijn
Van z'n stille verdriet
Want er was op het einde
Niemand die hij verliet


Fijne handelsdag,

Een aandachtige lezer
 
Last edited:
Even een reply voor de super verstandige DD met uw raciale belediging.


Heerlijk, het belooft een mooi jaar te woorden voor de Tataaa´ers.

Ik wens iedereen, heer Clown in het bijzonder, het allerbeste voor 2009. Hopelijk mogen we ook dit jaar weer genieten van uw vakmanschap.

Het toverwoord is en blijft conditioneren.

Conditioneren van de verschillende trends en de daaruit gefilterde signalen in de juiste volgorde plaatsen. Daarna kan je op zoek gaan naar de momenten met de hoogste Risk/reward, waarna de P vanzelf uw kant op komt rollen.

Succes allemaal.

Groet,
DD

Edit
Trend conditioneren op 3 timeframes, huh!

LOL



Ik denk dat u best een risk/reward nastreeft dat zo laag mogelijk is, anders zal u mits het verfoeilijke moneymanagement niet lang kunnen traden.
Bij een hoog quotiënt is de teller of deeltal in breuk heel groot en de noemer of deler heel klein.

Maar het is u vergeven, een mens is zo slim als hij denkt te zijn. En volgens u ben ik heel dom, en u kent blijkbaar een plaats waar alle domme mensen verzamelen, en blijkbaar kent u die heel goed.
Jammer dat u zelf geen mening hebt, maar enkel Clown's woorden in de mond neemt (cq. Pacito-Clown clash).Ik heb bergenhoog respect voor de kennis van de heer Clown, maar ik vind het zielig dat iedereen hier, vol ontzag naar hem opkijkt en hem verheelijkt.
 
Trouwens beste heer DD,


U gaat uit van 2 veronderstellingen, terwijl de heer clown telkens waarschuwt voor zulke aannames, meten is weten, gissen is missen!

Bent u zeker dat ik een heer ben?

Gewoon dit draadje negeren hr Bescheidenistiewel, is niet wat voor u en zal ook nooit wat voor u zijn. U nie begrijpe nie namelijk.

Ook niet meer meelezen he, gewoon deleten. Om u de winter door te helpen hieronder een alternatief, meer van uw niveau

Bedankt voor de spottende taal! Maar bent u zeker dat ik niet begrijpe?
En wist u alles al toen u nog in de wieg lag? Zoniet, dan hebben velen nog een kans om dit alsnog uit de vissen.
 
Om het lage niveau van de laatste postings achter ons te laten een plaatje mbt dat wat ons bezig houdt.

Tis nie van Brown en ook nie van Clown nie.

Voor de aandachtige lezer, eigen spul eerst is hier het devies.

Gr.
DD

Edit 14.55
Er was een T´tje verdwenen. Nu weer compleet :sleep::whistling
 

Attachments

  • ScreenHunter_02 Oct. 02 14.52.gif
    ScreenHunter_02 Oct. 02 14.52.gif
    25.1 KB · Views: 301
Last edited:
Iets met fatsoen

Mij is geleerd dat als ik iets krijg netjes te bedanken. Dus dank u wel heer Drawdown.

En we gaan over op de orde van dag..
 
De heilige graal bestaat niet...

En een ieder die zich eraan overgeeft deze te zoeken in de Fata Morgana te Kaatsheuvel is op weg naar een langdurige psychiatrische behandeling. Kenmerkend voor de Graal jagers is het van de hak op de tak springen en iedere keer weer met een nieuwe potentiële Graal op de proppen te komen. Terwijl de jagers het om de een of andere reden niet kunnen opbrengen iets uit te diepen laat staan zich te bezinnen voor te beginnen.

In het traden/beleggen maakt het individu aan de knoppen het verschil niets anders, kijk dus naar de gedragingen van het individu en u weet wat voor trader/belegger u voor u heeft of in onderhavige geval een kantzitter met de pretenties (droom) een participant te zijn. Natuurlijk is mijn stijl confronterend en niet aangenaam maar ik hoef mijn geld niet te verdienen door zoete broodjes te bakken zodat u de buidel trekt voor mijn volzinnen.

DubbelD heeft zelf zijn trending systeem uitgewerkt, boriesch is zelf op ontdekkingstocht gegaan en puzzelt er oplos en er zijn meer leden die zich aan het bekwamen zijn; zij hebben ontdekt dat zij door zelf actief te worden dat het niet bepaald windeitjes legt. En voor de minder erudiete figuren komt het in de bres springen hier dan ook over als gehijg, het was alleen nog maar even wachten op een sujet dat zich conform zou melden. Van een Pacito clash is geen sprake hij heeft gewoon de verkeerde afslag genomen (details in de analen) en na talloze openbare en besloten waarschuwingen en suggesties zat zijn ego in de weg. Ieder zijn meug al is het jammer dat hij in zijn kielzog anderen laat verdwalen, al willen ze dat per se zelf. Een oude bekende wees er dan altijd direct op dat ze in het grote spel een bijzonder nuttige functie vervullen en dat wij dankbaar moeten zijn voor hun bijdragen.

Het is algemeen bekend dat ik een tering hekel heb aan goeroes en aanverwante randverschijnselen dus heb er altijd voor gewaakt dat dit onwelriekende fenomeen hier zou opduiken. Steeds meer informatie wisselt reeds achter de schermen en het moment dat een besloten (ballotage) forum in de lucht gaat komt steeds dichterbij. Het is altijd mijn doelstelling geweest om te laten zien dat TA methoden en technieken wel degelijk een winstgevend handelssysteem kunnen opleveren. In de internetwereld van anno vandaag duiken helaas ook veel figuren op die TA misbruiken voor eigen gewin en minder begaan zijn met uw handelsresultaten.

De hufterachtige bijdrage van Jantje S is natuurlijk bewaard en als zodanig als feit en bewijs beschikbaar. Na het opschonen van dit draadje zijn er ineens nieuwgeborenen verschenen met overmatige belangstelling ten aanzien van Jantjes gekrabbel. Toeval bestaat edoch...

Allen een goed weekeind en trade only to WIN.

EDIT 13:47u
Help Muy Grande,

Eigenlijk zou ik mij er met een Jantje van Leiden van kunnen afmaken door u te verwijzen naar de schat aan gegevens betreffende antwoord op al uw vragen (+ nog een paar meer) op dit forum en mogelijk nog wat restantjes op den ieks al is het zoeken daar niet echt een genot. Als u mij toestaat wat meer tijd te gebruiken dan stel ik voor er volgende week op terug te komen.
 
Last edited:
Geachte heer Clown,

Ik heb de vraag ook gesteld op Belegger.nl, maar aangezien u zich hier ook regelmatig bevindt neem ik de vrijheid (hopelijk niet hufterachtig....) om hier ook de vraag maar even te stellen:
Kunt u een klein tipje van de sluier lichten omtrent het kwalificeren en kwantificeren van een NR en PR? De voorwaarden die mevrouw Brown in haar boekje schetst lijken mij niet volledig en/of juist. Een gokje van mijn kant: u gebruikt de NR en PR o.a. in combinatie met EWP...?

Daarnaast stel ik dan gewoon nog maar een paar vragen:
1. Welk boek is het verstandigst om te bestuderen m.b.t. EWP? Is dat Frost/Prechter? Of kent u betere?

2. Vanuit welke hoek haalt u de kennis m.b.t. financiële astrologie/astronomie? Dit in verband met uw afkeurende reacties omtrent de namen Merriman en Schogt. Heeft u m.b.t. dit onderwerp ook een aanrader in de literatuur? Kent u in dit kader ook het werk van Bradley Cowan?

3. Gebruikt u ook technieken van Gann (SQ9, TTL, Fan´s etc.), Bollinger (Bands) , DeMark (trendlijnen, TC Combo, TD Sequential)?

Ik hoop dat u zo goed wilt zijn om te antwoorden en mij iets verder op weg kunt helpen?

Met vriendelijke groet,

Muy
 
EDIT 13:47u
Help Muy Grande,

Eigenlijk zou ik mij er met een Jantje van Leiden van kunnen afmaken door u te verwijzen naar de schat aan gegevens betreffende antwoord op al uw vragen (+ nog een paar meer) op dit forum en mogelijk nog wat restantjes op den ieks al is het zoeken daar niet echt een genot. Als u mij toestaat wat meer tijd te gebruiken dan stel ik voor er volgende week op terug te komen.

Uiteraard sta ik u dit toe en ik neem uw voorstel van harte aan.

Bij voorbaat dank voor uw tijd en antwoord.

Muy
 
wat in t vat zit..

eens zien wanneer deze gereed is voor consumptie...
 

Attachments

  • aex091002_dag.bmp
    1.6 MB · Views: 261
:smart:mad:Muy Grande

Alles van de heer Clown wat hij hier op dit forum geschreven heeft ,zou je van het begin af aan eens moeten lezen.
Dat beantwoord veel van je vragen.

mvg.
 
eens zien wanneer deze gereed is voor consumptie...

De Yanks lieten gisteren al wat achter..... zat er vanmorgen klaar voor met de waarden welke er om 17:35u moesten staan.... en ze lieten me niet vallen.

KwikFit? Bent u me aan het matsen.... dank
LOL
 
Top