The Dutch corner 2009.

Don not underestimate the power of the planets!

Speciaal voor den snelle & de Kwikfit,

De planetaire cyclus welke het jaar 2009, verhip da’s dit jaar, toch onmiskenbaar in haar greep heeft moet woensdag 4 november toch weer even op de voorgrond treden. Aangezien een der vigerende parameters van richting gaat veranderen ter indicatie van een nieuwe fase in het geheel. Niet toevallig dat eerdere gebeurtenissen dit jaar deze planetaire cyclus betreffende overeen kwamen met relevante koerswaarden op de internationale beurzen. Goed astronomisch gebruik indachtig, plus enne min een beetje. En natuurlijk zoals altijd het ondersteunende bewijs van de “harde signalering” uit de gereedschapskist.

S6.

Een big bradley komt eraan en als ik het goed heb geeft Gann ook weer een draai aan op 7 november,gezien vanaf 9 maart.
Ik zit alleen met 15 november,het is precies wat u zegt plus en min.

mvg.
 
Speciaal voor den snelle & de Kwikfit,

De planetaire cyclus welke het jaar 2009, verhip da’s dit jaar, toch onmiskenbaar in haar greep heeft moet woensdag 4 november toch weer even op de voorgrond treden. Aangezien een der vigerende parameters van richting gaat veranderen ter indicatie van een nieuwe fase in het geheel. Niet toevallig dat eerdere gebeurtenissen dit jaar deze planetaire cyclus betreffende overeen kwamen met relevante koerswaarden op de internationale beurzen. Goed astronomisch gebruik indachtig, plus enne min een beetje. En natuurlijk zoals altijd het ondersteunende bewijs van de “harde signalering” uit de gereedschapskist.

S6.

Heer Clown,

Ondanks dat deze posting speciaal voor de heren Quick en Autosnelservice bedoeld was.....toch even een vraagje.

U heeft eerder in dit draadje gerefereerd aan de 171-jarige cyclus gerefereerd, dat dit jaar twee aspecten had. Dan denk ik meteen aan de Uranus-Neptunus cyclus met 30-graden aspecten op 10 juni en 5 oktober. Op 4 november zie ik in mijn software geen enkel geocentrisch aspect van belang.

Heliocentrische aspecten voor 4 november:
Mercury 135 Uranus 04/11/2009 08:50
Venus 090 Pluto 04/11/2009 17:17
Mercury 045 Saturn 04/11/2009 20:38

De low van 296,98 op 3 november.

Wat zie ik hier over het hoofd?

Mvg,

Muy Grande
 
Heer Clown,

Ondanks dat deze posting speciaal voor de heren Quick en Autosnelservice bedoeld was.....toch even een vraagje.

U heeft eerder in dit draadje gerefereerd aan de 171-jarige cyclus gerefereerd, dat dit jaar twee aspecten had. Dan denk ik meteen aan de Uranus-Neptunus cyclus met 30-graden aspecten op 10 juni en 5 oktober. Op 4 november zie ik in mijn software geen enkel geocentrisch aspect van belang.

Heliocentrische aspecten voor 4 november:
Mercury 135 Uranus 04/11/2009 08:50
Venus 090 Pluto 04/11/2009 17:17
Mercury 045 Saturn 04/11/2009 20:38

De low van 296,98 op 3 november.

Wat zie ik hier over het hoofd?

Mvg,

Muy Grande

Of doelt u op het feit dat Neptunus weer Direct gaat lopen vanaf 4 november?
 
Inderdaad stil hier.
Heer Clown,dit is alweer de 4de keer dat Saturnus tegenover Uranus staat en elke keer weer met een mooie daling,precies op de dag nauwkeurig.
Welke datum heeft u nu als mogelijk draaipunt(cycle trough)?
Ik zelf heb ongeveer de 23ste staan.Mits de metertjes natuurlijk kloppen.

He is back ,Nikken op www.beursplaza.nl

mvg.
 
De herinnering blijft aan die Clown met zijn lach...

Even een heads up mensen.
Voor allen hier die experts zijn in het interpreteren van manen en planeten heb ik dit plaatje. Dit evenement was aanleiding voor een spectakel van jewelste op de Dow Jones in 1930.Let ook even op de positie van de "North Node", altijd leuk in deze tijd van de 18.6 jaren cyclus en ook de zonspot intesiteit die duidt op een 22 jarige cyclus low (niet op plaatje).

Komt het nu allemaal bij elkaar???

Tatata.
 

Attachments

  • tsquare.jpg
    tsquare.jpg
    55.9 KB · Views: 286
Met moraal....

Beste Kwikfit,

Het is 2010 dus niet zo merkwaardig dat het stil is in het 2009 hoekje.

Het beurs plein is het afvalputje van de figuren die elders afgeserveerd zijn. Die site is zo traag als de dikste stront uit de jaren tachtig van de vorige eeuw waarin we nog met een 1200 bps modempje werkten. Het is gewoon zonde van mijn met 2010 intel i core processor uitgeruste computer. In de IEX tijd wilde de heer Nikken niet gezien worden in gezelschap van dat soort figuren zodat hij het bereiken van 512 een mooi moment achtte om te kunnen vertrekken. Tijden veranderen blijkbaar zijn moraal de zuurheid van de maanden lange 338 misser is in ieder geval van alle tijden.

Het kan voor een simpele geest consistent lijken een indexwaarde vast te houden edoch iemand die leeft van de beurs WEET dat het om de WINST gaat welke een trade/belegging oplevert. Op die momenten wanneer prijs & tijd elkaar vinden slaat u uw slag op de beurs. Op 26 april jl vonden prijs & tijd elkaar en deze week kijkt u weer uit naar een prijs/tijd match welke in het geheel dient te worden ingepast. Het zijn studies welke niet geschikt zijn voor een forum.

S6.
 
Re: Met moraal....

Nikken heeft de goegemeente weer op een vet verlies gezet vandaag met zijn "draai" naar 337
 
focus op de bal... nie op de man nie

Een vergissing is een abusievelijk onware uitspraak (taalfout) of onbedoeld verkeerde handeling (gedragsfout). Een vergissing is een cognitieve fout: het denkproces leidt niet tot het juiste resultaat.

Aangezien er in onderhavige geval heel bewust op specifieke argumenten een conclusie draai is gevormd kan er derhalve GEEN sprake zijn van een vergissing. De specifieke argumenten daar moet u zoeken in de geest van het EIGEN WERK EERST en aangezien het structureel en consistent op exact dezelfde argumenten misgaat heeft u voldoende aanknopingspunten.
 
Re: focus op de bal... nie op de man nie

fair enough

maar ook vandaag heeft de beste man weer allemaal verkeerde conclusies verbonden aan het door hem gehanteerde gereedschap
 
plaatjes vullen geen........

Mocht weer eens een middagje studeren van Mamaloe.
 

Attachments

  • aaa.gif
    aaa.gif
    94.4 KB · Views: 397
Re: plaatjes vullen geen........

Mocht weer eens een middagje studeren van Mamaloe.
Hier is U bericht.....

Nederland is voor de vierde achtereenvolgende keer uitgenodigd voor een G20-top. De Canadese premier Harper heeft demissionair premier Jan Peter Balkenende uitgenogigd om deel te nemen aan de G20-top op 26 en 27 juni in Toronto.

Volgens mij wordt dit belangrijker http://www.ateam-movie.com/#/splashscreen
 
Last edited:
Nou, dat is lachen. Nieuwe gereedsschaps kist gekocht!
 

Attachments

  • eurusd 051910-1h.jpg
    eurusd 051910-1h.jpg
    129.4 KB · Views: 334
Meneer Clown, waarom post u hier niet meer?

Weet u, nadat ik hier een tijd geleden was geweest en wat van die wartaal had gelezen, en volkomen genegeerd werd, ben ik eens bij mezelf te rade gegaan.
Waar heeft die clown het over? Tata's mosselen, parels, bovendien, hoe kan deze clowns neus de markt zo goed timen?
Helemaal in de ban van Elliott Waves zag ik het grotere plaatje niet. Ik kwam op een gegeven moment, un momento dado, tot de conclusie dat je een Elliott Wave kan manipuleren. Bovendien was het timen van een Elliott Wave erg moeilijk, zoniet onmogelijk.
Na een paar keer veeeel te vroeg winst gepakt te hebben, want ja, 5 golfjes omhoog, dat moet het zijn, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe methode.
Na al een paar keer met Gann in de weer gegaan te zijn, dacht ik, dat is ook niks, net zo erg als die waas van een Elliott, square of 9, Gannfan, wat een gek zeg. Maar, ik kwam weer terug, en weer, en dacht, "er moet toch meer zijn als die gek gewoon 80% van zijn trades (swing trades nog wel) wint. En wat is toch die "Natural Law" waar hij het over heeft?
Nou ja, lang verhaal kort, de knop ging om, het zwaar geoxideerde kwartje viel uiteindelijk nog.
Ben ik gelijk naar de TA shop gelopen om een nieuwe gereedsschapskist te kopen en de schellen vielen volledig van mijn ogen.
Ja ik weet het, kwantumhallen kistje, maar voorlopig hoef ik alleen maar kleine boutjes aan te draaien.
Goed, helemaal in de waan van die Gann ben ik eens op zoek gegaan naar zijn avonturen. Blijkt dat die man gewoon bij mij om de hoek heeft gewoond. Dat verzin ik niet, ik woon al jaren in de VS, het gewezen huis van Gann staat vlakbij.
Dat kan geen toeval meer zijn.
Goed, ik ben aan de slag met mijn kissie en ik denk, "Waar is nu die clown?" Die had het volgens mij altijd al over die manen en planeten, maar nu schrijft hij niet meer.
Droog je tranen pierrot, en geef eens een stukkie kado.
Mamaloe wil ook wel eens gezellig alleen rustig zitten, vind ze helemaal niet erg.

Ik hoop spoedig van u te vernemen.
 
Re: plaatjes vullen geen........

Mocht weer eens een middagje studeren van Mamaloe.

Nou meneer Clown.
Ik hoop dat u op buiten mag spelen van Mamalou op 26 juni.

Maar op 6 augustus moet u ook even een blik omhoog werpen.
 

Attachments

  • august.jpg
    august.jpg
    57.8 KB · Views: 317
Top