The Dutch corner

Wel voor het vuistje uit Ooit,

Waar gaat u vandaag wat zoeken voor uw daggeld?

EDIT 10:17u
een plaatje zegt.... laag kopen...... tot dat... iedere tick telt...

EDIT 11:57u @ Flipper
Ze worden in deze fase nog visueel ( nee niet zoals de ieks prutsers met het linker oog in de rechter broekzak) uit het pop-up schermpje gevist en manueel ingevoerd in een T-schermpje, want ik controleer alles door te meten zodat we niet missen door giswerk. De TA-tata Automatische Mosselvanger werkt naar behoren, nu is het zaak de “bijvangsten” in kaart te brengen om er uit het doosie aan te kunnen gaan meten. In plaats van als een dolle te gaan krassen bekijk ik eerst tijdens het voorwaarts testen verschillende relaties welke dan als vertrekpunt dienen voor een stroomkaart. Ooit zei een mentor tegen mij dat ik de dingen welke ik deed heel erg goed deed en vervolgens dat ik de focus moest verschuiven naar het doen van de goede dingen.

Deze week staat esoterisch in het kader van een 13 jaar planetaire cyclus.

EDIT 13:22u @ Flipper
De TA-tata Automatische Mosselvanger moet primair alle mossels vangen en dat doet hij netjes zodat er geen fouten mogelijk zijn bij het aflezen van X,Y en Z waarden, het uitrekenen van de target en tevens is die uitkomst direct beschikbaar. De Mossel Balans Indicator gaat validatie en houdbaarheid regelgeving toevoegen maar dan wel op basis van meetgegevens gemaakte stroomkaart welke optimaal scoort dus absoluut geen giswerk waar de ieks prutsers zo verschrikkelijk de mist mee ingaan als gokkers. Ook zijn er bijvangsten zoals bijvoorbeeld de discussie of divergentie nu positief of negatief is, welke van een nieuwe conditionele dimensie kan worden voorzien. Kortom als u uit de doppen kijkt en de grijze cellen laat werken dan komt er nog eens wat op uw pad.

De planeet Venus heeft een omloopsnelheid van 365,3 dagen dus het boogschutter zijn komt dan niet eenmaal in de 13 jaar voor edoch ieder jaar.
 

Attachments

  • aaa.gif
    aaa.gif
    25.2 KB · Views: 226
Last edited:
Laat de leeuw niet in zijn hempje staan.

Intra pr 280.16

@Clown Worden de berekening nu automatisch gedaan en in de grafiek gezet?

Edit 12:22 @ CLown
Houd U mosselvanger ook rekening met validatie, de houdbaarheid van de mossel?
Venus zit in boogschutter 18-okt t/m 12 nov
 
Last edited:
is dit stilte voor de storm,ik had toch grotere daling verwacht,

effe op getikt,werkt weer,
 
Last edited:
Heerlijke temperatuur!

YouTube - A-HA - The Sun Always Shines On TV(1985)

De zon is vandaag naar het teken Schorpioen gegaan !
Hiervan is vooral belangrijk de hoek ervan!

@Fistfull heeft U al wat gelezen over WD Gann?

@Fistfull als ik jarig ben dan bestel ik een lekker slagroom taart bij een echte bakker.
Deze taart snij ik in stukjes en het lekkerste stukje eet ik zelf op lol
@ Clown ik leg heel maal dubbel als ik lees op het andere hoe dit nou kan om 21:00
Er wordt een konijn uit een hogehoed getoverd lol of was het GJN die wakker werd lol
Maarja nu moet er weer een verklaring gezocht worden voor in de krant
Ze kunnen altijd nog vertellen het waren de koopjes jagers lol
 
Last edited:
en wat houdt dat in , voor de leek

dolfijn niets van gan gelezen,ken het wel,
en clown,ik kijk naar je plaatje als een kind naar een lege koeketrommel.
ik zie ,ik kijk en zie niets herkenbaars,
maarja,misschien ooit,
bedankt in ieder geval,
 
Last edited:
Een plaatje zegt voldoende....

Voor de vuist weg uit Ooit,

Heb d'r maar even een plaatje van gemaakt. Nu is de vraag aan u hoe vaak dit voorkomt om er vervolgens al of niet iets zinnigs mee te kunnen aanvangen.

Best mooi weer vandaag... toch...?!

Sapperdeflap nog maar een plaatje ... die hoekjes waar Flipper op wijst.... maar ik snap d'r ook niks van.... ik ga maar weer eens mossels vangen.....LOL

nog een plaatje dan.... helemaal WD.... ook hoekjes.... maar potverdrie duppies... geen zonnetje om nog maar over die schorpioen te zwijgen... ik ga een mooie sigaar roken.
 

Attachments

  • aaa.gif
    aaa.gif
    30 KB · Views: 236
  • aaa1.gif
    aaa1.gif
    45.9 KB · Views: 232
  • aaa2.gif
    aaa2.gif
    43.1 KB · Views: 233
Last edited:
Beste Flipper,

Het absolute toppunt van domheid is de randdebiel die als een kip zonder kop doorratelt en de populatie probeert “wijs” te maken intraday handel te bedrijven doch tussen neus en lipjes door moet bekennen niet over intraday koersdata te beschikken doch alleen EOD te gebruiken. Werkelijk waar niemand in de buurt die even aan de hendel van de plee trekt om de omgeving de meur te besparen, blijkbaar een reflectie van het niveau aldaar.

YouTube - guus kom naar huus

Het niveau van de bijdragen van de heer Nikken is ernstig minder geworden al moet tevens de afgenomen frequentie wel daarin worden betrokken aangezien hij in zijn dagelijkse bijdragen zijn uitgangspunten nuanceerde en bijstuurde daar waar nodig. Zijn benadering gedurende de periode dat hij dagelijks zijn regels ophoestte is ook geëvolueerd en het komt mij voor dat deze ontwikkeling tot stilstand is gekomen. Zijn functie als medewerker van een financiële instelling maakt natuurlijk ook dat hij het woord spreekt van de hand welke hem van voeding voorziet en deze hand wil natuurlijk niet dat medewerkers analyses verspreiden met daarin de boodschap dat de beurzen gedurende een bepaalde periode serieuze dalingen kunnen vertonen.

Om u een indruk te geven wat de meer esoterische analyse vormen welke gebruik maken van cycli welke hun oorsprong vinden in Astronomie omvatten een plaatje met een overzichtje van de desbetreffende activiteiten van de dag van vandaag. Uw gedachte is juist, er is werk aan de winkel als u het tenminste structureel wenst aan te pakken in plaats van het vanaf de heup losse flodders af te schieten. Er is ook goed nieuws want als u om u heen kijkt dat weet u dat slechts een enkeling zich de moeite zal getroosten daadwerkelijk het lullen te laten en te gaan poetsen.

Fijn weekeinde.

EDIT 12:33u
Ach beste Flipper,

Zowel Noutje als Woutje hebben verborgen agenda’s en dat moet eigenlijk ook zo zijn gelet op het zuigend erbarmelijke niveau van het journaille dat alleen dat ene antwoord wil horen en niet aan waarheidsvinding doet. Jammer dat Woutje zijn politieke agenda trekt en symbool politiek bedrijft ten aanzien van de bonusjes van de armlastige bank jochies en meisies zonder dat hij het even samen met de rest van de wereld dichttimmert. Wel weer mooi was zijn opstelling ten aanzien van de aalmoes bij Fortis Nederland om de waterdragers binnen houden, hoezo gaan ze lopen,?, waarheen dan,!, we hebben een kredietcrisis hoor. (fenomenaal)

Een blije blauwe geit met nummer IV zoekt een Bradley bodem maar het gaat meer om de 45 jaar cyclus welke daar ook onderdeel van uitmaakt een vorm van fourrier analyse welke WD ook niet vreemd was. Voor de kenners hij staat ook in het middelste plaatje van gisteren om over een meer gedetailleerde geboortekaart nog maar te zwijgen. He ho he ho

Speciaal voor voor het Vuistje weg als het kleuren wat moeite kost, wat arbeidsvitamine en een voorbeeld om na te kleuren…. LOL

YouTube - DAAR BIJ DIE MOLEN


Goed weekeind voor de Vuist weg uit Ooit...

Psst... nog een tip voor u .... maar eh niet verder vertellen he... anders springt de hele beleggingswereld erop....

YouTube - Normaal - Stront is mien business

Proost met glas en een HELE mooie sigaar.

PS
als u om 17:10u omhoog kijkt dan ziet u de "naarling"...... en vergeet niet vooruit te kijken.... en vervolgens op de metertjes.

PPS
ja hoor kijkt u maar eens naar het mosseltje van 16:25u en het onvermogen er eentje te maken zojuist om 17:05u.....
 

Attachments

  • aaa.gif
    aaa.gif
    52.4 KB · Views: 220
Last edited:
Guus Geengeluk hahaha kan je natuurlijk niet serieus nemen ik viel ook van mijn stoel toen ik dat las.

Ja de Dhr NIkken had heeft een verborgen agenda dat is nog niet zo erg.
Maar zo als Dhr N. Wellink die dat gewoon zegt in Buitenhof dat hij een verborgen agenda heeft. dan wordt ik :mad:

De zuigende werking van de Gap heeft zijn werk gedaan!
De band is weer geplakt nu opblazen en onderwater houden om tekijken of er niet een
gaatje is gemist.

EDIT 12:11 Ja dat is even blazen vanaf 233
@ Fistfull als je verveelt hierbij een kleurplaat
 

Attachments

  • nl-kleurplaat-kleurplaten-foto-molen-p6525.jpg
    nl-kleurplaat-kleurplaten-foto-molen-p6525.jpg
    54.9 KB · Views: 436
Last edited:
Hoor wie klopt daar

Heeft U een beltje horen rinkelen :?::?::?:
Eerst 233 toen 241 hmmm?
We zitten nog een week verwijdert van de S-U/Y

Edit 20:25
Motto verder kijken dan je neus lang is..optie's open houden en afwegen.
Helemaal met je eens of je doet alles of half is niets.
Je krijg het gewoon niet kado.
Je wilt natuurlijk het kado en niet de verpakking lol
Half december heeft dhr Brad nog wat groots staan.
PS is er weer een clowntje onderweg?
 
Last edited:
Van voor naar achter van links naar rechts… en nu allemaal….

Met verwachtingen ten aanzien van bewegingen op de beurs moet u aandacht en zorg besteden aan de daaraan ten grondslag liggende feiten, meetgegevens en argumenten. Niet onbelangrijk is het uitgangspunt dat u altijd (!!) twee goed onderbouwde technische analyses kunt maken; eentje voor omhoog en eentje voor omlaag. Als u beiden heeft gewogen (iets met meten) heeft u vervolgens een voorkeur voor een van de twee doch altijd gekoppeld aan specifieke condities. Natuurlijk zijn uw beslissingen ten aanzien van uw posities nimmer door emoties ingegeven en al helemaal niet door de zelfverklaarde goeroe-achtigen. Het gebruiken van Technische Analyse doet u of volledig of niet een tussenweg is er wel doch levert u een hoop frustratie en verlies op, het is niet anders net als met zwanger zijn bent u (of uw partner) het of helemaal wel of helemaal niet.

En met de aandacht van het clubje prutsers dat zichzelf TA-er noemt, voor slechts een enkele mossel soort vergeet men de andere waar te nemen maar het belangrijkste stukje dat door de TA-tata KUS indicator gezien zou moeten worden is dat de opening van hedenmorgen werd gevolgd door een hogere laag zodat u nu uw pijlen op de vorige hoog (da’s dus momenteel nog de dag hoog) gericht heeft. Hedenmorgen om 9:43u vingen wij een overeenkomstig mosseltje en de mosselbalans ontwikkelde zich vervolgens bevestigend het geheel gecomplementeerd door het TA-tata KUS sausje. Iets met conditioneren.

Wel beste Flipper, het meer esoterische analyse stukje geeft voor den deze week een serie positievellingen doch de activiteit van woensdag moet natuurlijk weer in het geheel geplaatst worden ter verkrijging van het noodzakelijke overzicht. Ten aanzien van “het aspect” van dit jaar moet u absoluut nog even verder in de toekomst kijken opdat u niets over het hoofd ziet.

Best mooi weer vandaag.
 
TA-Xtreme:....surrealistische PR bij VW....PRoof of the pudding is in the eating..lol
disclaimer: geen trek
 
Clown,bedoelt u met "verder in de toekomst kijken datzelfde aspect een paar maanden verderop?

mvg.
Inderdaad heer Clown sterk spul en heel interessant.
Ik ga ze is allemaal op een rijtje zetten en mijn plan trekken.

Fijne handelsdag.
 
Last edited:
Is er dan toch meer tussen hemel en aarde….. ?

Beste Kwik Fit,

Het is belangrijk dat u bij wat voor analysevorm u ook gebruikt dat u een volledig overzicht heeft van alle erbij optredende feiten dus inderdaad dit gerefereerde aspect komt meerdere keren voor door de vorm van de baan welke de planeten afleggen. Pas daarna kunt u gaan filteren ten aanzien van de mate van en moment van invloedsfeer al klinkt dat laatste een beetje zweverig. Derhalve ziet u het “aspect van dit jaar” over enige tijd nog een keer terug. Laat ik op basis van mijn primaire filter criteria direct toevoegen dat er zich een ander aspect in 2009 als aspect van het jaar kwalificeert.

Edoch eerst de dingen welk nu voor ons liggen en dat zijn de positievellingen van deze week, “het aspect van het jaar 2008” en het stukje erna. Sterk spul man!!

Fijne Handelsdag.
 
Goedemorgen Clown en alle anderen. Leuk weer eens normaal taalgebruik te lezen. En dan ook nog inspirerend. Door uw publicaties de daghandel in gedreven, terwijl ik eigenlijk op de meer lange termijn werkte. Het heeft even geduurd, en wat geld gekost, alsmede geduld, maar nu pas lijken de twee samen te vallen. Toch weer een kwestie van fractals. Maar het kan blijkbaar even duren voor je het ook echt ziet.
Goede handelsdag.
Pacito
 
Top