S&P500 - Weekly Forecasting Competition for 2021

Nowler

Experienced member
1,432 202
I'll enter this one in - unless anyone shouts out... Oi! No no no.

(y)
Oi! No no no.

😝


Aaaaaaaaaw, awlright, go on then.

But only if he promises to be a good boy and get up on time in future.
(and fold his nightclothes and make the bed)

😁

Cheers folks!

I have so many plates spinning that I just keep forgetting about this.
It's normally when I take a break in work and I put my trading/investing hat on that I think "shit! The Comp!" lol

I think all my late entries are around the same time... maybe I should take my break an hour earlier :p

PS: Nightclothes?
I'm not 70 you know!

I bet MasterOfCoin trades in his slippers and has a pocket of Whethers Originals :)
 
  • Like
Reactions: MasterOfCoin

MasterOfCoin

Established member
947 371
Cheers folks!

I have so many plates spinning that I just keep forgetting about this.
It's normally when I take a break in work and I put my trading/investing hat on that I think "shit! The Comp!" lol

I think all my late entries are around the same time... maybe I should take my break an hour earlier :p

PS: Nightclothes?
I'm not 70 you know!

I bet MasterOfCoin trades in his slippers and has a pocket of Whethers Originals :)
But I'll wager you're too old for a cute onesie ;)

And it's Mentos Drpp, but this has equally the same effect in temporarily turning little monsters into angels.

😇
 
  • Haha
Reactions: Nowler

Atilla

Legendary member
19,663 3,005
Hi Everyone,

Running a little late this week... Here are the forecasts for the start of Quarter 2. Wishing you all good luck and prosperous trading.

Forecast range is only 85 points which is comparitively rare. We have three bulls and six bears.

LexCorp's forecast is the most optimistic and CV's the gloomy one.

1617184620535.png
 

Atilla

Legendary member
19,663 3,005
Well done to LexCorp who takes his first gold in Week 14 - 1st of April. ;)

1nvest comes in second place and BB manages to take the bronze bucket.


1617364810833.png




1617364409638.png


Wishing you all a happy easter and good eggs. (y)
 
  • Like
Reactions: 1nvest

counter_violent

Legendary member
11,147 2,964
Hi CV,

What's your proximity to Salford / Lancaster?
Salford maybe 10 mls
Lancaster maybe 60 mls

Why do you ask?

Sounds like your gonna pay me a visit ! :ROFLMAO:
 

Atilla

Legendary member
19,663 3,005
Salford maybe 10 mls
Lancaster maybe 60 mls

Why do you ask?

Sounds like your gonna pay me a visit ! :ROFLMAO:

My daughter is at Salford and girl friend's son is at Lancaster so perhaps we can meet up for a drink. Bit of a long shot as I've only made the trip twice thus far but maybe. I'll send you a pm when/if the opportunity arises. (y)
 
  • Like
Reactions: counter_violent
 
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

But it's thanks to our sponsors that access to Trade2Win remains free for all. By viewing our ads you help us pay our bills, so please support the site and disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock