The Dutch corner 2009.

Jan 29, 2008
39
0
16
.. gewoon de fora vaarwel gezegd vermoed ik. Moet zeggen dat ik het ook voor gezien houd want man man wat een bagger ellende overal.

Dec 9, 2014
2
0
11
Beste fistful, ik stel vragen en vragen stellen is geen aanval. Ik schreef jaren geleden onder een andere nick op een ander beursforum. Kwam deze draad toevallig tegen en kon het niet laten hierop te reageren.

Jan 29, 2008
39
0
16
Hier aangespoord, vooral zelf aan de slag gegaan, gevallen, opgestaan, gevallen, pleister, opgestaan, gevallen en weer opgestaan...maar clown heeft wel gelijk: structurele dagelijkse winsten zijn realiteit geworden.

Thx!

Krijg nou wat

Zit ik daar op mijn eigen gemakkie het blaadje van de VEB te lezen, die met jan/feb 2016 op de voorkant, ben ik op blz. 40 en daar moet ik even slikken.

ALTIJD heb ik gewezen op de verschillen tussen analist en trader het zijn echt twee verschillende beroepen. Niet dat ik mijn gelijk zo nodig moet halen.

Ik vond het gewoon grappig. Jammer dat dit rondje op de kosten van Arnold gaat. Maakt het nog belangrijker om er uw eigen voordeel mee te DOEN.

S6,
TDC

Jun 26, 2006
33
0
16
biervliet
Zit ik daar op mijn eigen gemakkie het blaadje van de VEB te lezen, die met jan/feb 2016 op de voorkant, ben ik op blz. 40 en daar moet ik even slikken.

ALTIJD heb ik gewezen op de verschillen tussen analist en trader het zijn echt twee verschillende beroepen. Niet dat ik mijn gelijk zo nodig moet halen.

Ik vond het gewoon grappig. Jammer dat dit rondje op de kosten van Arnold gaat. Maakt het nog belangrijker om er uw eigen voordeel mee te DOEN.

S6,
TDC
Jammer dat u niet meer schrijft
grtz