autosnelservice
Junior member
Goede morgen ,
Heer Clown is dit nu de reactie van Jupier trines Saturnus.(opening van Meer als 4%)?
Heer Clown is dit nu de reactie van Jupier trines Saturnus.(opening van Meer als 4%)?
Vanmorgen vroeg is Jupiter van Retrograde(9mei) naar Direct gaan draaien !Goede morgen ,
Goede morgen ,
Heer Clown is dit nu de reactie van Jupiter trines Saturnus.(opening van meer als 4%)?
Ik heb een vermoeden dat u kast grotendeels is gevuld met de boeken van Piet Olyslager 🙂. En een Ford Astro voor de deur heeft staan.Dank u en Flipper voor het antwoord,dat wordt dus nog veel meer lezen en begrijpen.
Nog een vraagje, ik vind het zeer interessant die planeten met betrekking tot ta,wat voor een goed boek is er over?
Ik heb al een boek van Larry Pesavento maar ik wil er nog wel meer in mijn boekenkast.
mvg.
(...) Met veel energie en de nodige zorgvuldigheid heb ik u toch altijd genuanceerder proberen te duiden in het verschil tussen gokken en risico bewust traden/beleggen op basis van R/R. (...)
...dus verleggen wij de focus op de meer op de realiteit gebaseerde argumentatie wat dichter bij huis met de zekerheid dat de AEX nooit in een rechte lijn in een bepaalde richting beweegt.
Met behulp van de TA-tata KUS indicator bekijkt u de AEX vanuit zoveel mogelijk verschillende invalshoeken om alle opties in kaart te hebben gebracht. (...)
Het zijn astronomische bedragen quickfit het is maar een sectie wat ik bedoelDank u Flipper voor de plaatjes.
Nog een vraagje,Ik heb het boekje van Bradley besteld,maar is het 'boekje'van Daniel T. Ferrera echt zo duur(320 dollar) of is er een goedkopere manier om er aan te komen?
ben niet te beroerd om voor het goede doel geld uit te geven,maar ik blijf een nederlander.
mvg
Een nieuwe maand een nieuwe ronde en de maand September staat in het teken van een 20 jaars planetaire cyclus “hit” welke natuurlijk zuiver toevallig netjes overeenkomt met het koersbeeld dat de AEX op het bord tovert. In een planetair cyclus overzichtje mag de maand November niet ontbreken aangezien die maand de planetaire cyclus gebeurtenis van dit jaar bevat met een 45 jaars cyclus “hit”. Voor de volledigheid moet worden vermeld dat deze 45 jaars cyclus “hit” gelinked is met een datum wat verderop welke een rol speelt bij het navigeren in de wat ongetwijfeld de geschiedenis ingaat onder de naam Krediet Crisis.
iets met harmoniseren.... LOL
PS nu die mossels nog en u heeft ook de hoofdprijs.
Groetjes van Hendrik JAn.