Clown's Weekly 26.

The Dutch Clown

Established member
Messages
592
Likes
11
De Elliott Wave Analyse komt uiteindelijk met het TripleZigZagC patroon als voorkeur waarbij Y op 478,44 en X op 409,56 zijn geplaatst en de Z omhoog nu bezig is. Het was wel even schrikken want in eerste instantie kwam er een WXYc patroon (met W op 217,80 en X op 478,44 zodat Y omlaag wijst) te voorschijn vanaf de 703,18 wat de manisch depressieve beren uit hun hol doet verjagen. Om maar weer eens aan te geven dat u alle smaken weer in de verschillende Elliott golfjes zult gaan tegenkomen.

De moraal van het verhaal is derhalve weer de lengte van de neus en dat vergt zoals met alles wat extra inspanning maar de beloning is er ook naar om maar weer eens wat anders uit de kast te halen dan de kleur van het onlangs veel besproken lichaamsdeel. Dus graven we wat dieper in de golven en ja hoor de tegenstrijdigheden worden bevestigd dus om de objectiviteit te blijven betrachten moet ik zowel 3xx als 5xx als optie openhouden, laten we het maar eens verder uitdiepen. Het wordt deze week wel een listig verhaal ben ik bang en het is zaak goed de verschillende (golf) gradaties en tijd-frames in de gaten te houden en te scheiden.

De voorkeur voor een impulsgolf van 345,55-478,44 met een tweede correctieve golf op 309,56 moet gelet op onderlinge tijdverhoudingen met argus ogen worden bekeken terwijl een 50% koers retracement binnen is. Het is dus met name de tijd die de wenkbrauwen doet fronsen want de eerste datum voor een tweede golf omlaag in dit scenario is 5 september, dit scenario dus even in het achterhoofd houden niet als strijdig beschouwen maar in de tijd plaatsen gecombineerd met andere signalen en technieken. Het mag duidelijk zijn dat deze argumenten ook van toepassing zijn op het TripleZigZagC patroon in de eerste alinea.

De beweging vanaf 478,44 kent (helaas het is niet anders) ook wat uitdagingen omdat de eerste impulsieve golf omlaag – tot 426,18 – zich niet netjes laat onderverdelen in subgolf gradaties. De tweede golf naar 445,98 is wel een mooie correctieve golf en golf 3 worstelt dus met de overgang van 2 naar 3 in de subgolf indeling. Het komt mij voor dat dit een opmaat is voor een voorkeur patroon wijziging (let wel nog geen huidige voorkeur) waarbij dan de eerste golf op 409,56 komt een tweede omhoog gerelateerd aan de retracement levels van de eerste. Dit laatste zou zich dan de komende week moeten gaan ontwikkelen waarbij de contouren iets duidelijker moeten worden.

De Algemene Technische Analyse moet deze week absoluut een plaats krijgen aangezien er een Postive Reversal signaal (zie bovenstaande grafiek) is waar te nemen in de RSI welke gevolgd is door positieve divergentie. Als we de door “het nieuwe werken met indicatoren” aangedragen regels uitvoeren dan is het berekende koersdoel 514,50. Nu staat mij nog helder voor de geest het traject dat de AEX in vorige Reversal heeft doorlopen vandaar dat ik dit signaal iets naar de achtergrond zou willen verschuiven en de komende ontwikkelingen in het RSI licht zou willen beschouwen zeker als we het ook nog eens vanuit een Range Rule aspect beschouwen. Op basis van de Positive Reversal valt de 3xx waarschijnlijk toch wel af en ligt de focus nu op 5xx maar vanuit de Elliott Wave Analyse wordt deze conclusie niet onverkort gedeeld. Voor de volledigheid moet ik overigens nog wel opmerken dat er ook Positive Reversal signalen zijn op de DJIA en de NASDAQ maar niet op de S&P500.

Als we weer omhoog gericht zijn is het opwaarts Gann maand kanaal vanaf 217,80 weer op vorige scaling terug en zijn we er met 409,56 even onder geweest de S\W lijnen zijn 400,32 436,87. Het opwaartse Gann week kanaal vanaf 307,31 hebben we achter ons gelaten en we kijken naar een neerwaarts Gann week kanaal vanaf 478,44 waar de AEX zich in de onderste helft koerst met S\W 420,18 434,51 448,84. Het neerwaartse Gann dag kanaal vanaf 478,44 heeft afgelopen donderdag de middellijn omhoog gebroken met relevante S\W lijnen 413,85 422,75 431,84 440,93. En als we omhoog kijken naar een Gann kanaal vanaf 409,56 dan is de middellijn van dit kanaal getest maar niet gebroken en de S\W lijnen 418,51 427,46 436,6. En als we tot slot naar de uur kanalen kijken dan moeten we naar het opwaartse Gann kanaal vanaf 419,18 kijken waar de AEX de onderkant van het kanaal volgt met S\W lijnen 421,75 424,31 426,90 429,48 432,08 434,68.

Begin juli gaat Mercury weer retrograde en zoals we al eens eerder zagen werkt de TA dan niet optimaal, zou dit de Positive Reversal beïnvloeden?! Op het astronomie gebied moet ik toch wat enthousiaster worden want de in de vorige twee weken aangehaalde Trading set-up’s waren achteraf zo slecht nog niet, al moet ik wel wijzen op het feit dat ik nog niet tevreden ben over de mix van de verschillende signalen en met name de combinatie ervan. Laat ik u wat van de gegevens verstrekken en proberen een conclusie daaruit te trekken opdat u deze indien wenselijk zelf kunt nuanceren. De Jupiter Satun square geeft als Trading set-up Long Reward geoptimaliseerd 14-06 Koop 01-07 Verkoop 100% (3om0 grootste: win 5,31%) en Risk geoptimaliseerd 12-06 Koop 21-06 Verkoop zelfde doch grootste win 2,52%. De Mars Saturn conjuct geeft Long Reward geoptimaliseerd 08-06 koop 28-06 Verkoop 70% (7om3 grootste: win 9,55 % verlies 6,76%) en Risk geoptimaliseerd 08-06 koop 25-06 Verkoop 80% (8om2 grootste: win 10,45% verlies 6,64%). De Moon Saturn conjunction geeft Long Reward geoptimaliseerd OK 22-06 13.24u SV 07-07 13.24u 62,9% (180om106 grootste: win 13,73% verlies 21,43%) en Risk geoptimaliseerd OK 21-06 13.24u SV 05-07 13.24u 63,6% (182om104 grootste: win 15,97% verlies 18,02%) Short: Reward geoptimaliseerd OV 07-07 13.24u SK 08-07 13.24u 51,4% (147om139 grootste: win 9,13% verlies 3,63%)Risk geoptimaliseerd geeft zelfde.

Het wordt een beetje veel dus laat ik het proberen samen te vatten door een voor volgende week een voorkeur voor Long af te leiden waarbij u zelf uit de bovenstaande feiten mijn gedachten kronkels kunt volgen. Indien er interesse voor is kan ik nog wel wat extra aandacht besteden aan wat meer astronomische aspecten en de in het verleden opgetreden koersbewegingen op de AEX. En misschien ten overvloede maar de Mecrury Retrograde van begin juli niet vergeten in het licht van het vaak minder volgens de “normale” regels werken van de technische Analyse zoals we reeds eerder zagen gebeuren. En rond de “harde” aspecten van dit fenomeen zien we ook vaak de wat grotere koersbewegingen zag ik bij het napluizen van de gegevens.

Groet en S6.

Bijlagen:
De Positive Reversal met berekening koersdoel.
Gann waaier maand vanaf 217,80
Gann lijn in detail geeft weerstand aan.
Positieve divergentie in de AEX na de Positive Reversal.
Negatieve divergentie in de uurgrafiek van de AEX.
Gann waaier dag va 478,44 en 409,56.
 

Attachments

  • AEXreversal.gif
    AEXreversal.gif
    67.4 KB · Views: 610
  • AEXGannmaand.jpg
    AEXGannmaand.jpg
    327.8 KB · Views: 509
  • AEXGannmaanddetail.jpg
    AEXGannmaanddetail.jpg
    264.7 KB · Views: 491
  • AExposdiv.jpg
    AExposdiv.jpg
    271.4 KB · Views: 463
  • AEXnegdiv.jpg
    AEXnegdiv.jpg
    314.8 KB · Views: 477
  • AEXdag.jpg
    AEXdag.jpg
    353.4 KB · Views: 458
Last edited:
re

wederom als vanouds.!!
zeker de astronomie analyse is erg interessant en een goede combinatie met de Elliott wave en Gann.

@ Clown, is er in het verleden na te gaan op wat voor termijn de positive reversal afgerond wordt.
in de attachments die u heeft toegevoegd is duidelijk te zien dat we kwa koers de RSI nog steeds niet hebben bijgehaald en zelf de laatste 2 dagen evenredig lichtelijk zijn gezakt.

Ikzelf verwacht deze week (na maandag) een spurt omhoog en een positieve reactie op de uitspraken van Uncle Ben op woensdag en donderdag.
 
Last edited:
Beste Kasj,

Vorig jaar heeft GJN steeds geroepen dat de ( ik meen dat het die was) 415 zou komen. Uiteindelijk was het in december bal maar er heeft toch het nodige tussen gezeten, ik meen een aanslag in London... pats we zakten naar 375,16 ..... toen 408,90 en men dacht nu gaat het gebeuren... pats we zakten naar 383,31..... en toen was het december en eindelijk eindelijk het gelijk van GJN. Vandaar dat ik in het weekoverzicht wel melding maak van dit signaal maar er ook een waarschuwing bij plaats. En hier komt naar ik meen de kracht van het kruisen van de verschillende technieken om de hoek want Elliott Wave Analyse piept nog steeds om 3xx en de Astro trading set-up geeft opwaarts aan maar let wel in juli (verhip da's volgende week) komen er ook weer wat short signalen om de hoek. Ook wijs ik op de Range Rules welke nog een rol kunnen gaan spelen in de RSI.

Mij is geen onderzoek bekend over tijds aspecten in de TA indicatoren maar laat me aangenaam verrassen. Per slot van rekening ben ik een beginneling op dit gebied.

Groet.
 
afgaande op de analyse en de uitkomst daarvan die u gemaakt heeft, kan ik concluderen dat u gematigd positief bent voor de KT.
echter is er in de Elliott wave theorie een punt bereikt waarop het 3xx (SHS)of 5xx kant op kan.
dit is echter een wat LT viesie die zich wel in de komende we(e)k(en) zal ontpoppen.

uitermate belangrijk voor iemand die (deels) daytrader is, is de zeer korte termijn.
ikzelf zit 80% belegd in korte call opties (AEX, ING, AAB, RDX)
Dit is natuurlijk erg risicovol en wellicht onbegrijpelijk voor iemand met een groter kapitaal en betere spreiding.

Toch ben ik benieuwd naar uw zeer korte termijn verwachting, welke richting kiest u voor de komende 4 handelsdagen?
Gaat u voor een spread met uw KT geld/beleggingen of kiest u voor long? (kan me eigelijk niet voorstellen dat u shot gaat de komende dagen)
 
Beste Kasj,

Aangezien ik een bloedhekel aan verlies heb benader ik de markt met een mix van korte en lange termijn insteken maar dat is weer een heel ander verhaal. U ziet stof te over. Als we zo op de wip zitten (qua MT en LT dan ) kijk bij voorkeur naar scalp mogelijkheden dus gewoon snel in en uit. En vanuit een rotsvaste overtuiging om Hoog te verkopen en Laag te kopen. Dus heb ik bijgevoegde grafiek op uur basis klaargezet om morgen on-line te hangen... En wat ziet mijn oog... vorige week gaf ik al aan negatieve divergentie waar te nemen op de RSI uurgrafiek dus waakzaamheid geboden. Als ik de Gann waaier goed "gescaled" heb dan heeft de AEX vrijdag in de 15.00u bar steun gevonden op de 2 x 1 lijn en dat was het moment om long te gaan dus moeten we een volgend moment zoeken. Let wel door deze lijn zakken is negatief want we zitten al onder de witte trending lijn geheel conform de negatieve divergentie. Morgen kan ik ook omlaag gerichtte waaiers plaatsen en beter entry points gaan bepalen. Zoals u kunt weten werk ik bij voorkeur met FTI's en leg er gewoon een stapeltje in pak een of een paar puntjes en ben weer weg want ja uitgeven is nog leuker dan ze verdienen.

Las net een interessant hoofdstuk over het aan de markt aanpassen van de instellingen van indicatoren versus de standaard instellingen van de grote meute. Daar ga ik ook eens mee spelen....

De Positive Reversal geeft trending Long alleen gaat het erom een geschikt instap moment hiervoor te identificeren dat is eigenlijk de boodschap. Strak in de leer uit de bijgevoegde grafiek is dus het signaal Long totdat dezelfde lijn gebroken wordt, maar zoals gezegd morgen na opening kan ik fine tunen.

Zo nu is het tijd voor een borrel met een hapje en voor de TV naar een partijtje voetbal kijken...

Groet.
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    343.3 KB · Views: 491
vrijdag heb ik ook gelukkig mijn juli calls AEX 440 in de vroege morgen kunnen verkopen op 4,40.
deze waren de dag ervoor op 3,95 aangekocht. Ik had geluk en ongeveer op de top verkocht.

die middag op 427,68 opnieuw ingekocht voor AEX C 440 3,35 en dit leek goed te gaan en had ik voor 3,90 kunnen verkopen. Helaas ben ik blijven zitten en zal ik morgen een goed moment moeten zoeken om deze kwijt te kunnen.

Op de andere fondsen zit ik iets langer dan juli en heb ik dus wat meer geduld.
Wat ik overigens wel zie is dat de Shochastic indicator sterk gestegen is de laatste 10 dagen en dat de RSI blijft hangen ten opzichte hiervan.
In het korte verleden, de week tot 21 april, zag ik de RSI veel beter meelopen op deze indicator.
Wellicht dus een korte zijwaardse beweging of zelf kleine correctie (5-7 punten) alvorens door te stijgen..? wie weet., wellicht ook niet zo'n goede predictor.

ik ga ook genieten van een hapje en drankje om dan onze jongens aan te moedigen.

Groeten,

Kasj
 
de dag is in elk geval toch weer goed begonnen na het debakel van gisteren.

AEX C juli 440 voor 4,05 verkocht
dus voor vandaag is de winst wel weer binnen. :D
 
Beste Kasj,

Het lijkt een verstandige beslissing, de bovenliggende groene lijn is niet gehaald vanmorgen in het eerste uur.... daarintegen de lijn (die van vrijdag 15.oou) weer wel...... biedt voorlopig even steun dus gaan we straks maar weer even zien.....

Groet enne Trade to Win....
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    346 KB · Views: 460
(off topic)

Ik ben mij m.b.v. diverse boeken nog aan het verdiepen in de diverse technieken, zodoende geen inhoudelijke post heer Clown. Desalniettemin wil ik mij toch even present melden, deze lurker heeft u gelukkig weer gevonden.

Complimenten voor de mooie eerste post, naar ik hoop de eerste van velen.

Groet

Rekamedar
 
Welkom Rekamedar,


Lees alles wat u te pakken kunt krijgen het zal u geen windeieren leggen...

Op bijgaande grafiek mogen we tussen nu en 15.00u beslissingen gaan verwachten en kijk ook even naar het dag overzicht (bijlage post 1).

Groet en Trade to win.

EDIT:
nieuwe bijlage grafiek... de eerste scheurtjes?!

EDIT2:
dus idd de eerste scheurtjes... nu iets groter overzicht in de bijlage dan ziet u de gele lijn in de RSI.... conform Range Rule ......
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    375.7 KB · Views: 401
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    374.2 KB · Views: 413
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    382.5 KB · Views: 420
Last edited:
Geachte Clown,

Twaseffezoekuh maar gevonden. Had u het zo gehad met de koffieleuten? :))

Het ziet er inderdaad niet goed uit voor de KT.

Mvg

Cold or Warm :)
 
In post 1 treft u in de bijlagen een dag grafiek aan ik heb zo net voor slot de koersdata van vandaag er even aan toegevoegd..... het behoeft geen uitleg meen ik.... en de uur grafiek twee posts hierboven treft u een Range Rule aan......
 

Attachments

  • AEXdag.jpg
    AEXdag.jpg
    353.5 KB · Views: 455
Vriendelijke groeten uit Amsterdam

Beste Clown

kan niet nalaten u in onze spreektaal succes toe te wensen.

Superfly
 
Hoi Clown,

Ben mezelf ook aan het verdiepen in verschillende analyses zoals EW, cyclus analyse, delta tijdsbeginsel en astronomie. Aangezien ik niet beschik over een startkapitaal kan ik het me niet veroorloven om veel te verliezen, dus ben nog voornamelijk bezig met kennis vergaren. Heb dus ook niet zoveel tijd om te posten.

Bijna alle methoden geven een voorkeur voor een nog niet afgeronde correctie. Huidige golf is een 4B golf die begin tot medio juli afgerond moet worden om daarna 4 C te zetten eind augustus begin september.

Cyclus geeft dal aan op 13/14 juni en volgende dal 13/21 weken later.
Tijdsbeginsel geeft dal aan medio juni, top medio juli en volgende dal augustus/september.

Daarnaast zijn er eind augustus een saturnus-neptunes oppositie en een jupiter-uranus aspect.

Gr. Ivo
 
Verhuisd

Heren/Dames,Ook maar verhuisd van KK naar t2w, volg het een en ander vanaf de zijlijn, heb als "proffesional" (wat een rotwoord) te maken met, naar mijn mening, zware compliance regels................ waardoor ik op IEX slechts een "lezer" was, zal proberen mijn ideeen met u allen te delen....................... complimenten voor de Clown !!!
 
DJI, Nasdaq en S&P netjes omhoog.
Nikkei kan dalijk aan het werk gaan.
Denk dat de beurzen nu klaargezet worden voor donderdag (woensdag ook al een beetje)

ik gebruik veel adviezen, TA analyses en daarbuiten ook nog mijn eigen gevoel om te bepalen wat ik ga doen.
Dat laatste, mijn gevoel, is natuurlijk een hele gevaarlijke, maar ja.
Vandaag had ik in de vroege morgen al een mooie trade (2win) gemaakt.
Later in de middag heb ik nog stiekem even 10 AEX C Juli 440 voor 3,20 gekocht en 3AEX C Juli 440 voor 3,20
Slotkoers was 3,05, maar ik geloof dat ik morgenochtend wel weer eens een goed trade kan doen.

groeten

Kasj
 
Jour le monsieur clown, moi aussi, je comme marie le suiveur sans livres arrivés dans la classe
 
Goedenmorgen en welkom Saam,

Het verlaten van IEX heeft primair te maken met de censuur door een moderator met de naam Eric M. zoals aangegeven in het bericht gisteren in het draadje van GJN. Verder hecht ik er belang aan te wijzen op de natuurwet aktie=reactie waarnaar ik in dit soort situaties handel. Hieruit mag u afleiding dat ik heb gereageerd op akties van drie anderen. En verder BASTA.

In deze weeks update heb ik proberen aan te geven dat er vanuit "het nieuwe werken met indicatoren" een belangrijk signaal is gegenereerd dat gevolgd is door een positieve divergentie hetgeen het echt niet minder sterk maakt. Het is het signaal waar GJN vorig jaar zijn 415 van heeft afgeleid maar tussentijds gebeurde er nog al wat zoals al eerder aangegeven.

De Elliott Wave Analyse geeft op zowel AEX als DJIA nog steeds het omlaag potentieel aan vandaar dat we toch wat verder moeten zoeken. Vanuit de Astro hoek zijn de signalen voor de rest van de maand (ach deze week) en begin juli eerder positief dan negatief. Begin juli draait Mercury retrograde en van de exacte momenten zijn ook weer trading set-ups te maken waar ik afgelopen weekeinde al even naar heb gekeken.

Even ter verduidelijking de trading set-up wordt gemaakt op de AEX EOD data van 4-1-1985 tot op heden. En werkt eigenlijk heel simpel , maar Clown is dan ook geen hoogleraar statistiek doch......just trading for a living. De astro events welke aanstaande zijn bekijk ik in de bovenvermelde periode rond de feitelijk in het verleden opgetreden identieke aspecten. En dan is het gewoon turven wanneer welke hoeveel beweging. Optimaliseren op grootste winst en minste risico en dat zijn de gegevens welke u in de Trading Set-up terugvindt.

Saturn neptune opposition in de herfst 2006 had ik ook al gezien en was wel eens benieuwd hoe die in de afgelopen periode heeft uitgepakt .... maar deze is in 30 jaar niet voorgekomen dus heb ik onderstaande gegevens op DJIA data gemaakt en in deze period is het twee maal eerder voorgekomen. ( nu ik dit zo overdenk moet ik ook nog eens een grotere spread nemen rond de aspecten).

De komt inderdaad voor in drievoud 1) eind september 2) eind februari 2007 en 3)eind juni 2007.

Trading set-up is:
Op de AEX komt dit aspect niet eerder voor in de data file vanaf 4-1-1985. Dus toch maar weer op de DJIA in dit geval 1915-2003.

I
Long
Rew OK 24-8-06 SV 04-9-06 83,3% (5om1 grootste: win 5,29% verlies 0,97%)
Risk OK 27-8-06 SV 29-8-06 100% (6om0 grootste win 2,34%)
Short
Rew OV 21-8-06 SK 25-8-06 66,7% (4om2 grootste: win 3,50% verlies 0,82%)
Risk OV 06-9-06 SK 07-9-06 83,3% (5om1 grootste: win 0,48% verlies 0,62%)

NB deze opnieuw na augustus 2006.
II.
Long
Rew OK 21-2-07 SV 04-3-07
Risk

NB deze opnieuw na februari 2007.
III.
Long OK 18-6-07 SV 29-6-07.

Met Gann waaier sturen we op de korte termijn lekker kort op de bal en u mag afleiden uit de grafiekjes van gisteren dat het er vandaag om gaat spannen met name de dag grafiek geeft u een aardig inkijkje in wat er aan de hand is.

Groet en.. trade to win....
 
Dinsdag 27 juni 2006.

Laat ik in deze post de grafiekjes voor vandaag plaatsen.

I.
In de uur grafiek heb ik een Gann waaier vanaf 409,56 toegevoegd (gele stippellijn) om eens te zien waar we nu zitten met de AEX en gezien de opening van vandaag moet ik zeggen dat we dus aan het aanklampen zijn..... in de volgende grafiek zet ik er weer de waaier op de korte termijn in.

Nog een tip: als u de cursor rechts onderin langzaam beweegt komt er een pop-up welke indien gebruikt de grafiek beter zichtbaar maakt....

PS.I:
In post 1 staat een Gann waaier op de maand grafiek vanaf de 217,80. In een van de volgende grafiekjes is deze "ingezoomed" op dag grafiek... okey was effe trucken maar de verhoudingen kloppen wel... let op is dus de maand in een dag grafiek !!! dus geen dag waaier... maar die witte lijn zou de komende dagen ( goede week) wel eens als target en weerstand kunnen gaan dienen...... let qua timing volgende week even op want dinsdag is WS dicht.....


II.

Alles even op een rijtje gezet en het pakketje even trucken dan kunnen we een projectie naar de toekomst maken voor de komende dagen en let wel het is wel erg kort op de bal en heel erg vroeg om dat nu al aan te geven ... maar ik ben mijn eigen grootste criticaster en rek de mogelijkheden van de gebruikte technieken steeds verder op... totdat het elastiek ... pats op mijn neus klapt.....

Dus een Gann waaier geplaatste op 426,64, als zijnde laatste laag, en mits juist "gescaled" dan ziet het traject er uit als op de bijgevoegde grafiek..... de gele stippellijn waaier is die van de boven beschreven waaier... en de rode is vanuit 432,50 als zijnde meest recente hoog....

Het komt er nu op aan de witte lijn in de 426,64 waaier opwaarts te breken en dan zijn we los en kunnen het traject verder volgen... uiteraard omlaag uit de waaier vallen is einde deze oefening en andere set-up.... en let wel het is vroeg dag dus verdraaid de AEX test momenteel die waaier aan de onderkant....

III.

We liggen dus uit de 426,64 waaier mag duidelijk zijn... we kijken even de bestaande 432,35 (laatste hoog) aan voordat we een fine-tune gaan doen... omhoog krijgen we dus straks een nieuwe waaier... terwijl de RSI in de uur grafiek de gele lijn opzoekt...

Het bijbehorende grafiekje krijg ik niet ge"upload" het is hele dikke dikke stront deze verbinding....... nou breekt mijn klomp het grafiekje staat er toch wel... traag blijft het echter....

IV.

Het is wel heel erg kort dag maar ik wil u even wijzen op een positieve divergentie in de RSI uurgrafiek ... overigens is de verbinding nu ineens weer een stuk sneller hier....

V.

De positieve divergentie heeft nog weinig effectief kunnen sorteren voor een Long positie... maar ik heb een andere voor u... er zit een Positive Reversal in de pijplijn bij uur waarde (grafiek) ziet u dit in de RSI.... we zijn er nog niet want als u naar de 432,35 waaier kijkt dan leidt deze ons licht omlaag.... het signaal is er niet minder om....
 

Attachments

  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    418.9 KB · Views: 370
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    367.1 KB · Views: 335
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    413.9 KB · Views: 333
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    383 KB · Views: 323
  • AEXuur.jpg
    AEXuur.jpg
    388.4 KB · Views: 431
Last edited:
Top