E esam_jir Newbie Messages 3 Likes 0 Feb 4, 2011 #1 hello any trader who can program indicators to tradestation, if u would like to network with professional traders, plz contact me Esam J.
hello any trader who can program indicators to tradestation, if u would like to network with professional traders, plz contact me Esam J.
G gilzehn Newbie Messages 3 Likes 0 Mar 15, 2011 #2 esam_jir said: hello any trader who can program indicators to tradestation, if u would like to network with professional traders, plz contact me Esam J. Click to expand... Hi Esam, hope you are doing well. I'm sing TS and I also write indicators for it. I can also do some custom coding for strategies or just customizing indicators. how can I contact you?
esam_jir said: hello any trader who can program indicators to tradestation, if u would like to network with professional traders, plz contact me Esam J. Click to expand... Hi Esam, hope you are doing well. I'm sing TS and I also write indicators for it. I can also do some custom coding for strategies or just customizing indicators. how can I contact you?
E esam_jir Newbie Messages 3 Likes 0 Mar 15, 2011 #3 HI Gilzehn r u a trader too? do u like to network with us? my email is : [email protected] skype: esam_jir hope to hear from u soon
HI Gilzehn r u a trader too? do u like to network with us? my email is : [email protected] skype: esam_jir hope to hear from u soon
A azona Newbie Messages 6 Likes 0 Apr 26, 2011 #4 Hi, esam , do you have any chat room? I´m a tradestation daytrader
E esam_jir Newbie Messages 3 Likes 0 Apr 26, 2011 #5 azona said: Hi, esam , do you have any chat room? I´m a tradestation daytrader Click to expand... yes, we r 3 traders in a chat room. do u have e mail, or skype?
azona said: Hi, esam , do you have any chat room? I´m a tradestation daytrader Click to expand... yes, we r 3 traders in a chat room. do u have e mail, or skype?