Chuck Krug
Junior member
Does anyone know if there are any?
Regards,
Chuck
Regards,
Chuck
BigK said:I think he wants to be a trader at a firm ...
vorres said:trade remote with a us firm, there are no prop-firms in Belgium
vorres said:voornamelijk eur/usd, ER2 en QM. Waar ben jij mee bezig ?
Chuck Krug said:hello firewalker en vorres,
wistniet dat deze thread nog liep
ik daytrade vooral de ym
en swing trade dia opties
nu nog partime, wil binnenkort full time gaan.
heb een paar jaar terug een tijdje full time getrade, maar vond toen 1 van de nadelen altijd alleen te zitten. Ik zal rogueman eens mailen
by the way: ik woon in antwerpen.
vorres said:firewalker: ben weer fulltime gaan traden sedert vorige week al werkt mijn strategie enkel van 15u tot 17u30 (en vraag me niet waarom, het blijkt enkel dan te werken ...)
vind het sterk dat je wijs geraakt uit die europese futures, is niet echt mijn ding
chuck krug: en inderdaad het nadeel is veel alleen zitten, tracht wat kontakt te vinden via messenger met andere traders dat helpt soms, want merk ook bij mezelf dat de beste manier om geld te verdienen is door veel op je handen te zitten als er niets gebeurt.
vorres said:het is eerder een vorm van scalpen, maximaal een half uur in de trade.
vorres said:pas die strategie toe op eur-futures, op er2 en op CL (crude oil)
BigK said:Klein vraagje ... waarom futures en geen stocks ?
BigK said:Dat is toch een mes dat langs 2 kanten snijdt ... sneller loss, sneller profit ? Wat voor money management passen jullie hierop toe ?
BigK said:wat voor strategieën gebruiken jullie hiervoor (ES & YM) ? Wat is jullie profit/loss (in ticks) target bij die trades ? Ik ken niet veel van futures maar ik leer graag bij
vorres said:trade remote with a us firm, there are no prop-firms in Belgium