The Dutch corner 2009.

Geachte Clown,


Ik ken de ware toedracht net zo min als u, maar u trekt wel erg snel uw conclusies.
En dan spreek ik nog niet eens over de onsympathieke toon in uw betoog.

Met vriendelijke groet,

Allan

Dank U voor het vertrouwen, de situatie was idd voor mij ernstig genoeg voor een tijdelijk vaarwel.. Ben al weer een tijdje terug en dat wederom MET vrouw en kind.. ;) Wachtend op een non-stop stijging, net zo onverwacht als de diepe daling destijds.. Succes !

Ps Het deed me echt goed uw woorden te lezen tussen de onwetende en op niets gebaseerde onnozele prietpraat-conclusies. Triest inderdaad.

Groet Temmie
 
Re: Jantje zag eens pruimen hangen…

Het was toch iemand die consequent opmerkte niet te verbazen doch te genieten van zoveel domheid welke als financier diende van het grote Nul Som Derivaten spel. Hierbij deed hij toch zijn uiterste best zich te profileren als professional die zich niet gek zou laten maken. Maar nu blijkt dat hij er de voorkeur aan geeft als loonslaaf te werken met collega’s die dan voor gezelligheid zouden moeten zorgen. Alsof vrouw en kind niet voor voldoende gezelligheid zorg dragen en het aan huis beoefenen van het trader/belegger spel de gelegenheid verschaffen hier optimaal van te kunnen genieten.

Zijn handelszolderkamertje van dokter Alex waar hij de schijn lange tijd van ophield blijkt nu ineens niet meer zo solide als hij mensen wilde doen laten geloven. De vraagtekens werden al heel voorzichtig tussen het van geilheid hijgende geheks geplaatst maar er hoort toch ook wel een uitroepteken bij want Jantje van de Pruimenboom gelooft in een keer niets meer van de verhaaltjes.

Het is een triest verhaaltje.

EDIT 14:34u
Beste Flipper, zijn gratis call 600 december opbouw vorig jaar deed mij al de wenkbrauwen fronsen en het zal hem natuurlijk wel niet de hoofdprijs aan Ppparels hebben gebracht. Zijn crash puts was hij al heel erg snel weer kwijt na juli 2007 en nieuwe waren natuurlijk niet echt een optie gezien de tot record opgelopen volatiliteit. Nee dan geef ik toch de voorkeur aan de vola vola vola voor gratis geld acties van de Starter. Heb vanmorgen nog maar een extra voorraadje ingeslagen van dat spul zodat onze tuinman Hendrik Jan nog wat meer met hekjes kan gaan beheren.

Er ligt voor straks een mooi wijntje te acclimatiseren.


I see your true color.. Schaamt u.

Temmie
 
Stom verbaast hij was iemand die het wist althans zo gaf hij zich uit en promoten
omvooral niet voor een baas tegaan werken met 1 parel per dag was je al zelfstandig.
Het moet niet gekker worden.

Inderdaad triest

En deze reactie Dolfijn ,schuurt nog het meest,omdat deze van iemand komt van wie ik het niet had verwacht en ik een goed contact had.
Gevalletje harpoen en rug ,dolfijntje

Misschien "Brown-nose" een alternatief als nauwsluitend en gegoten alias want dolfijn is klaarblijkelijk nog een paar maatjes te groot..

Temmie
 
En deze reactie Dolfijn ,schuurt nog het meest,omdat deze van iemand komt van wie ik het niet had verwacht en ik een goed contact had.
Gevalletje harpoen en rug ,dolfijntje

Misschien "Brown-nose" een alternatief als nauwsluitend en gegoten alias want dolfijn is klaarblijkelijk nog een paar maatjes te groot..

Temmie
hier word al lang niet meer gepost door clown of dolfijn.
wat is de bedoeling eigenlijk
?????????????????????????
 
.. gewoon de fora vaarwel gezegd vermoed ik. Moet zeggen dat ik het ook voor gezien houd want man man wat een bagger ellende overal.
 
ik dacht effe dat dit draadje dood was,je eerste post jeseph,en gelijk in de aanval ??
waarom ??
 
Beste fistful, ik stel vragen en vragen stellen is geen aanval. Ik schreef jaren geleden onder een andere nick op een ander beursforum. Kwam deze draad toevallig tegen en kon het niet laten hierop te reageren.
 
Hier aangespoord, vooral zelf aan de slag gegaan, gevallen, opgestaan, gevallen, pleister, opgestaan, gevallen en weer opgestaan...maar clown heeft wel gelijk: structurele dagelijkse winsten zijn realiteit geworden.

Thx!
 
Krijg nou wat

Zit ik daar op mijn eigen gemakkie het blaadje van de VEB te lezen, die met jan/feb 2016 op de voorkant, ben ik op blz. 40 en daar moet ik even slikken.

ALTIJD heb ik gewezen op de verschillen tussen analist en trader het zijn echt twee verschillende beroepen. Niet dat ik mijn gelijk zo nodig moet halen.

Ik vond het gewoon grappig. Jammer dat dit rondje op de kosten van Arnold gaat. Maakt het nog belangrijker om er uw eigen voordeel mee te DOEN.

S6,
TDC
 
6 jaar stilte... Kwam toevallig hier even langs en was verbaasd nog eens een bericht van u te lezen.

Uiteraard ook succes gewenst!
 
Zit ik daar op mijn eigen gemakkie het blaadje van de VEB te lezen, die met jan/feb 2016 op de voorkant, ben ik op blz. 40 en daar moet ik even slikken.

ALTIJD heb ik gewezen op de verschillen tussen analist en trader het zijn echt twee verschillende beroepen. Niet dat ik mijn gelijk zo nodig moet halen.

Ik vond het gewoon grappig. Jammer dat dit rondje op de kosten van Arnold gaat. Maakt het nog belangrijker om er uw eigen voordeel mee te DOEN.

S6,
TDC
Jammer dat u niet meer schrijft
grtz
 
Top